Gå til innhold

Noen med peiling på printere her?

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Den har hengt seg opp! Når jeg trykker knappen "skriv ut" på dataen, så kommer alle arkene ut, hver for seg da, og de helt blanke.

Jeg har blekk altså, det vet jeg. Den funka jo for noen dager siden. Jeg har skrudd den av og på, dratt ut ledningen og alt..

Hjelp! MÅ printe ut noe i dag!

Lips1365380508
Skrevet

Har du restartet pc-en også?

Jada..Driver å leter etter Printer programmet på pc-en, den som viser om alt er i orden, og hvordan jeg skal skjekke blekket osv, men greier ikke å finne den. Grr..

mil1365380270
Skrevet

Jada..Driver å leter etter Printer programmet på pc-en, den som viser om alt er i orden, og hvordan jeg skal skjekke blekket osv, men greier ikke å finne den. Grr..

Kontrollpanel og skrivere

Lips1365380508
Skrevet

Kontrollpanel og skrivere

Ja, var inne der, og fant skriveren, men kunne ikke finne hvordan man skjekker om alt er ok.

mil1365380270
Skrevet

Ja, var inne der, og fant skriveren, men kunne ikke finne hvordan man skjekker om alt er ok.

Egenskaper under skriver, så tjenester. Da kan du se om du får skrevet ut en testside.

mil1365380270
Skrevet

Sorry, husket feil, testside lå under generelt.

Lips1365380508
Skrevet

Sorry, husket feil, testside lå under generelt.

Ja, jeg fant det men den vil ikke printe ut noen ting, nå går jeg gjennom Help and support..

mil1365380270
Skrevet

Ja, jeg fant det men den vil ikke printe ut noen ting, nå går jeg gjennom Help and support..

Det kommer blanke ark? Eller ligger det noe til utskrift som har stoppet opp?

Lips1365380508
Skrevet

Det kommer blanke ark? Eller ligger det noe til utskrift som har stoppet opp?

Har sletta alle dokumenter på vent, så det er ikke det. Nå kommer det ikke blanke ark ut engang. Frustrerende!! Begynner faktisk å lure på om det er blekk jeg mangler, men men.. selv om jeg ikke kjøpte for SÅ lenge siden, og har heller ikke printa ut masse,men men.. Finner nok ut av det!;) Takk for svar.

Lips1365380508
Skrevet

orginalt blekk?

Nei :( men har bestilt originalt nå.

Skrevet

Nei :( men har bestilt originalt nå.

Har det samme problemet med min etter å ha bruk uorginalt blekk to ganger. Det virker som de dysene har gått tett rett og slett - en kjent fare med uorginalt blekk visstnok. Og dekkes selvfølgelig ikke av garantien :P

Jeg vet ikke om det hjelper å bytte til orginalt blekk eller om problemet er "evig" - og det hjelper jo ikke deg i dag heller - men gi meg gjerne beskjed dersom det hjalp, så kan jeg også bestille orginalt.

Dersom du har fargeprinter kan du forsøke å gjøre alt du vil printe blått f.eks, kan hende det bare er den sorte som har gått tett.

Skrevet

Åssen printer har du forresten?

Fant en løsning for min nemlig.

Lips1365380508
Skrevet

Har det samme problemet med min etter å ha bruk uorginalt blekk to ganger. Det virker som de dysene har gått tett rett og slett - en kjent fare med uorginalt blekk visstnok. Og dekkes selvfølgelig ikke av garantien :P

Jeg vet ikke om det hjelper å bytte til orginalt blekk eller om problemet er "evig" - og det hjelper jo ikke deg i dag heller - men gi meg gjerne beskjed dersom det hjalp, så kan jeg også bestille orginalt.

Dersom du har fargeprinter kan du forsøke å gjøre alt du vil printe blått f.eks, kan hende det bare er den sorte som har gått tett.

Usj, håper virkelig ikke at du har rett. Men har bestilt original nå da, og håper den skal virke, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har en HPdeskjet. I mellomtiden må jeg vel printe ut det jeg nå trenger hos noen andre:(

Prøvde med flere farger, men han nekter å printe ut noen ting, derfor jeg ikke vet om det er blekk jeg mangler eller om det er noe alt med selve printeren. Lampa for blekket blinker nå oransjt, hehe...uff. Meg og printere har alltid hatt dårlig forhold.

Skrevet

Usj, håper virkelig ikke at du har rett. Men har bestilt original nå da, og håper den skal virke, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har en HPdeskjet. I mellomtiden må jeg vel printe ut det jeg nå trenger hos noen andre:(

Prøvde med flere farger, men han nekter å printe ut noen ting, derfor jeg ikke vet om det er blekk jeg mangler eller om det er noe alt med selve printeren. Lampa for blekket blinker nå oransjt, hehe...uff. Meg og printere har alltid hatt dårlig forhold.

Hehe, ikke godt å si - kan jo hende du faktisk er tom men er jo ikke så ofte det skjer samtidig.

Blir sikkert bra når du får nytt, orginalt blekk :)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

HP har i alle fall dysene på selve patronene, så uoriginalt blekk ødelegger ikke printeren like lett som på de printerne som har faste dyser.

Lips1365380508
Skrevet

HP har i alle fall dysene på selve patronene, så uoriginalt blekk ødelegger ikke printeren like lett som på de printerne som har faste dyser.

Det var jo godt å høre;) Håper virkelig ikke at de har ødelagt printeren.

Skrevet

Verre med meg. epsondysene er visst spesielt utsatt.

Men fant et russisk(!) renseprogram som fikset biffen, nå går den som aldri før.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Verre med meg. epsondysene er visst spesielt utsatt.

Men fant et russisk(!) renseprogram som fikset biffen, nå går den som aldri før.

Det er da ganske godt kjent at man skal være forsiktig med uoriginalt blekk i printere med faste dyser. Det er en av grunnene til at jeg har brukt HP sine printere. Ikke for det, jeg har aldri brukt annet enn originalblekk likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...