willow Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vet ikke helt om det staves akkurat slik men..... Jeg har et tantebarn som ønsker seg ting med denne gule fine skapningen til jul. Noe han kan vise frem i barnehagen. Lurer på om noen har noen tips til hvor jeg kan finne noe, i Oslo, som gjør seg for en fem år gammel gutt? Tenkte kanskje på en lue... 0 Siter
morsan Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Kanskje Hennes&Mauritz har?? vet ihvertfall at jeg har sett Pokémonluer et eller annet sted. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 På leketøysbutikkene selger de nå søte små (20-25 cm) myke kose-Pikatchuer! ) Snuppa har en hos pappan og den er veldig søt faktisk. 0 Siter
willow Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 På leketøysbutikkene selger de nå søte små (20-25 cm) myke kose-Pikatchuer! ) Snuppa har en hos pappan og den er veldig søt faktisk. kanskje det. vet du hvilken leketøysbutikk, om det er en kjedebutikk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 kanskje det. vet du hvilken leketøysbutikk, om det er en kjedebutikk? Jeg har nettopp sett dem, kunne det vært på Edwis tro? 0 Siter
willow Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Jeg har nettopp sett dem, kunne det vært på Edwis tro? hm. kan stikke innom edwis i morgen etter jobb. takk for tips 0 Siter
willow Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Jeg har nettopp sett dem, kunne det vært på Edwis tro? fant ingen på edwis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.