Gjest NothingBothing Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Når kan man skrive "ingen ting" og når kan man skrive "ingenting"? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det er en kampsak mellom meg og retteprogrammet mitt, dette her. Jeg syns jeg skal/kan si: Det er ingen ting igjen av det vi hadde med da vi kom. Og: Pytt sann, det gjør da ingenting! Men retteprogrammet mitt flytter sta på det, og lar meg ALDRI få skrive ingenting. Men jeg gjør det nå likevel (språkvaskerne bråker av og til de også, men jeg syns det er en følelsessak!) 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det er en kampsak mellom meg og retteprogrammet mitt, dette her. Jeg syns jeg skal/kan si: Det er ingen ting igjen av det vi hadde med da vi kom. Og: Pytt sann, det gjør da ingenting! Men retteprogrammet mitt flytter sta på det, og lar meg ALDRI få skrive ingenting. Men jeg gjør det nå likevel (språkvaskerne bråker av og til de også, men jeg syns det er en følelsessak!) Touche! 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det er en kampsak mellom meg og retteprogrammet mitt, dette her. Jeg syns jeg skal/kan si: Det er ingen ting igjen av det vi hadde med da vi kom. Og: Pytt sann, det gjør da ingenting! Men retteprogrammet mitt flytter sta på det, og lar meg ALDRI få skrive ingenting. Men jeg gjør det nå likevel (språkvaskerne bråker av og til de også, men jeg syns det er en følelsessak!) Synes setninga di skurrer jeg. Hadde du masse forskjellige ting med da du kom, og så er de spredd for alle vinder sånn at det ikke er noen ting igjen? Ville skrevet det er ikke noe igjen av det vi hadde med da vi kom. Jeg hadde en ting her, men her er ingen ting lengre. Det gjør egentlig ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.