Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Bra spørsmål... Jeg sier: Nirvana - "Where did you sleep last night". Den var originalt av Leadbelly. 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Joy Division "Love will tear us apart". Kanskje ikke fin-fiiiin, men spill den for meg på fest, så er jeg et eneste stort glis. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Akkurat nå for tiden er det Madrugada og Ane Bruun med "Lift me" 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Nå for tida er det Hail Mary med Mark Owen. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Live - Overcome Hvilket album er den på? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg må også nevne Live - "Lightening crashes". 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hvilket album er den på? Og 'Awake: The Best of Live' 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Bra spørsmål... Jeg sier: Nirvana - "Where did you sleep last night". Den var originalt av Leadbelly. Stort sett alle av og med Tom Waits, særlig de på "Frank's Wild Years", "Swordfishtrombones" og "Raindogs". Ingen over, ingen ved siden av. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Og 'Awake: The Best of Live' Hm... Har ikke hørt den. Må sjekke den ut 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Joy Division "Love will tear us apart". Kanskje ikke fin-fiiiin, men spill den for meg på fest, så er jeg et eneste stort glis. Godt valg! *nynner* "Why is the bedroom so cold Turned away on your side? Is my timing that flawed, Our respect run so dry? Yet there’s still this appeal That we’ve kept through our lives Love, love will tear us apart again" Fritt etter hukommelsen 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hm... Har ikke hørt den. Må sjekke den ut Gjør det. Alle synes nok ikke den er fin,men jeg synes den er nyydelig. 0 Siter
Aryane Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg er veldig glad i Eva Cassidys versjon av Songbird, den er helt nydelig, og Josh Groban's versjon av Vincent (Stary Stary Night) Jeg faller alltid for sånne deppesanger.... 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vanskelig, men det er nevnt noe bra låter her allerede. Jeg må nevne "Velouria" med Pixies så klart, "Henry Lee" Nick Cave og PJ Harvey, "Helpless" Ryan Adams og Gillian Welch sin versjon selvom den er god orginal også, "California über alles" Dead Kennedys, "Starfield Road" Sonic Youth, "Bohemian like you" Dandy Warhols.. Vanskelig å velge en og vanskelig å vite hva du egentlig mener med fin. 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg er veldig glad i Eva Cassidys versjon av Songbird, den er helt nydelig, og Josh Groban's versjon av Vincent (Stary Stary Night) Jeg faller alltid for sånne deppesanger.... Ååååh! Eva Cassidy ja, Fields of Gold og er veldig bra tolkning syns jeg. Generelt er Eva Cassidy bare tja, hvordan skal man si det stor er vel ganske dekkende. 0 Siter
Gjest Musicm Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vanskelig, men det er nevnt noe bra låter her allerede. Jeg må nevne "Velouria" med Pixies så klart, "Henry Lee" Nick Cave og PJ Harvey, "Helpless" Ryan Adams og Gillian Welch sin versjon selvom den er god orginal også, "California über alles" Dead Kennedys, "Starfield Road" Sonic Youth, "Bohemian like you" Dandy Warhols.. Vanskelig å velge en og vanskelig å vite hva du egentlig mener med fin. Det du selv synes er fint. Blir jo opp til hver enkelt 0 Siter
Velouria Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det du selv synes er fint. Blir jo opp til hver enkelt Det er klart, men noen mener at fint for eksempel betyr stille og rolig musikk, gladmusikk, trist musikk osv. Fint blir derfor for meg et veldig vidt begrep, men det er jo selvsagt også opp til meg 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg liker veldig godt 'We are the World'! Elsker slike sanger hvor det er mange forskjellige stemmer som synger sammen. Den sangen setter meg i godt humør. Kjenner igjen de forskjellige artistene, og grøsser på ryggen noen ganger når enkelte trår skikkelig til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.