Gå til innhold

Hva er den fineste sangen dere vet om? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er klart, men noen mener at fint for eksempel betyr stille og rolig musikk, gladmusikk, trist musikk osv. Fint blir derfor for meg et veldig vidt begrep, men det er jo selvsagt også opp til meg ;)

Jepp, helt opp til deg. Synes du deathmetal er fint, skriver du det. :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

4

• Glimtipper

4

• flisa

3

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gjør det. :) Alle synes nok ikke den er fin,men jeg synes den er nyydelig.

Det er min yndlingssang av live! =)

Gjest Cezalion
Skrevet

Det er min yndlingssang av live! =)

Blir aldri lei den. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

"So Cruel" med U2. Sånn har det vært sida "Achtung Baby" kom ut. :-)

Hadde du derimot spurt om hva som var favoritt akkurat nå ville det vært "Lift Me" med Madrugada og Ane Brun.

Skrevet

Akkurat nå syns jeg Madrugada og Ane Brun's "Lift me" er den fineste låta som noensinne er laget.

Sånn historisk sett er det nok "There Must Be An Angel" med Annie Lennox som er best. Pluss "Road To Hell" med Chris Rhea.

Skrevet

Huff. Det var et vanskelig spørsmål. Jeg har ingen DEN er over alle - det går litt på sinnsstemning og "setting".

Men på en dag som denne må jeg nevne "Woman" med John Lennon.

Skrevet

Blir aldri lei den. :)

Ikke jeg heller.. men det skal nevnes at jeg har tusen yndlingssanger, og at når jeg hører en av dem, så tenker jeg "åh, DETTE er bare den fineste sangen i verden", helt til jeg hører neste.. ;)

Skrevet

Akkurat nå syns jeg Madrugada og Ane Brun's "Lift me" er den fineste låta som noensinne er laget.

Sånn historisk sett er det nok "There Must Be An Angel" med Annie Lennox som er best. Pluss "Road To Hell" med Chris Rhea.

Åja, Road to Hell, den er herlig, særlig på full guffe ;-)

Og Annie Lennox,- men jeg tror jeg likte "Sweet Dreams" ennå bedre enn "There must be an angel"

Skrevet

Ikke jeg heller.. men det skal nevnes at jeg har tusen yndlingssanger, og at når jeg hører en av dem, så tenker jeg "åh, DETTE er bare den fineste sangen i verden", helt til jeg hører neste.. ;)

Samme her. :o)

Skrevet

veldig vanskelig å plukke ut kun en, men kanskje noe med leonard Cohen. han har mange utrolig flott sanger! *sukk*

Skrevet

Det var vanskelig men jeg tror at Time med Pink Floyd og Don't think twice og Lay lady lay med Bob Dylan er noe av de fineste jeg vet.

Gjest batteri
Skrevet

akkurat nå elsker jeg beautiful og goodbye my lover med james blunt.

Skrevet

Den fineste - i definisjonen av vakreste musikk - er i mine ører den snart 30 år gamle låta "Baker Street" fremført av Gerry Rafferty.

Skrevet

Akkurat i helgen var det vidunderlig å sitte i kjærestens armkrok i en hytte midt ute på fjellet, det spraket i ovnen og hytta var opplyst av levede lys og på radioen sang Katie Meluha "9 million bicycles" - den er faktisk veldig fin! :o)

*Må innom ei musikksjappe på vei hjem i kveld*

Skrevet

Det kommer veldig an på dagsformen, hva jeg gjør, været og årstiden.

En melodi som er helt suveren til avslapning er Albatross med Fleetwood Mac. Gammel, men god. Gjør fortsatt nytte for seg.

Skrevet

Det vil jeg ikke si - og gubben smeller igjen døra når jeg hører på den. Han grøsser - og unga HYLER! hehe

*leter'n fram og hører*

Gjest Tio tusen røda rosor
Skrevet

Det vil jeg ikke si - og gubben smeller igjen døra når jeg hører på den. Han grøsser - og unga HYLER! hehe

*leter'n fram og hører*

Sikkert noe danseband.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...