flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Sikkert noe danseband. "vil du elske meg i 100 dager til!" 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Sikkert noe danseband. "vil du elske meg i 1000 dager til!" skulle det være. 0 Siter
Nikki Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vanskelig å plukke en, men noen favoritter er: Peter Gabriel - Here comes the flood Don McClean - Vincent Tindersticks - Another night in Prince - Empty Room Townes Van Zandt - Like a summer thursday 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Wonderwall/ Oasis. Den er jo så grusom.......men det er jo meg da ) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 The first time,ever i saw your face, med Celine Dion. Den burde dere høre,UTROLIG fin. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ikaros - Björn Afzelius There's room in this heart tonight - Chris DeBurgh Wuthering Heights - Kate Bush Forbuden frukt - Bjørn Eidsvåg Fågel Fønix - Mikael Wiehe Why worry - Dire Straits 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Akkurat i helgen var det vidunderlig å sitte i kjærestens armkrok i en hytte midt ute på fjellet, det spraket i ovnen og hytta var opplyst av levede lys og på radioen sang Katie Meluha "9 million bicycles" - den er faktisk veldig fin! ) *Må innom ei musikksjappe på vei hjem i kveld* Fin ja, men gud hvor lei jeg er av den! Er på veien 8-10 timer til dagen og P4 står på like lenge. Får si som mamma sa: "Jeg er så UFATTELIG lei av å høre om de helsikes syklene i Peking!" 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Mange. Her er noen favoritter: Kiss - Beth Led Zeppelin - Babe, I'm gonna leave you Queen - The Show must go on Guns n Roses - Estranged Skid Row - Quicksand Jesus Dum Dum Boys - En vill en Unni Wilhelmsen - I won't go near you again Craig David - Human Foo Fighters - Best of you/ Miracle Amerie - Not the only one Tim Christensen - Love is a losers game Jefferey Gaines - Hero in me Tasmin Archer - In your care De Lillos - Hjernen er alene ... og maaaaange, maaange flere! Ble mye gammelt her, gitt. Men jeg hører på ny musikk også, altså! 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Den er jo så grusom.......men det er jo meg da ) Og Celine Dion er..eh, skikkelig bra liksom? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Fin ja, men gud hvor lei jeg er av den! Er på veien 8-10 timer til dagen og P4 står på like lenge. Får si som mamma sa: "Jeg er så UFATTELIG lei av å høre om de helsikes syklene i Peking!" *Hihhi* Jeg er ikke av de ivrigste radiolytterne så jeg har ikke hørt den sååå mange ganger, men den gikk opptil flere ganger bare sist lørdagskveld ja. ) 0 Siter
Osiris Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Carmen med Maius Müller Mente jo Marius Müller selvfølgelig. *ler* Maius! Smekk på fingeren til meg selv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.