Gå til innhold

Noen som har hatt klamydia og likevel blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Var dum

Jeg og mannen min har hatt klamydia. En av oss hadde det med inn i forholdet, det året vi møttes 1993... Da man oppdaget det og fikk behandling kan jeg ha hatt klamydia i rundt 8 mnd. Mannen min kan ha hatt det lenger hvis det var han som hadde dette med seg.

Jeg er redd for at dette kan ha skadet mine muligheter for å få barn. Selv om jeg aldri har hatt noe nevneverdig vondt eller uregelmessig mens eller andre underlivsproblemer.

Har noen andre hatt klamydia i "lang tid" og likevel blitt gravid?

Hvor lang tid kan det gå før evt. skade på eggledere kan skje?

Vi har prøvd å bli gravid i 8 mnd nå. Har bestilt time for utredning hos gynokolog, men tenker selvsagt mye på dette.

Er veldig interessert i å høre om erfaringer fra andre når det gjelder klamydia og sterilitet. Hvor mye må til, lixom...

Fortsetter under...

Jeg tror at dette er veldig indeviduelt fra person til person. Jeg har hatt klamydia og har ikke klart å få barn. Men nå skal det sies at det er mange faktorer som spiller inn hos meg og jeg vet ikke enda hva som er galt med meg. Det er ikke sikkert det har noe med klamydiaen å gjøre i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...