DarkPink Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Er ikke det å overvurdere en fisks sosiale evner og behov? Jo. Men alt som er lite og søtt og alene vekker en sånn følelse hos mange mennesker. Jeg kan forelske meg i en 1,2 cl colajuleflaske. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Jo. Men alt som er lite og søtt og alene vekker en sånn følelse hos mange mennesker. Jeg kan forelske meg i en 1,2 cl colajuleflaske. Vi har lurt litt på deg, vi. :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vi har lurt litt på deg, vi. :-) Men de er jo så småååå! =) 0 Siter
Gjest niks og nei Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Et tidløst sitat. Omtrent det samme sa tantene i barnehagen da jeg putta aviser i lekekomfyren innendørs og tente på. Og det samme sier jeg om deg:) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 du stiller deg over doskolen og holder en liten tale. Det holder i massevis. "så står vi her og tar farvel til nok en liten kropp, du gledet oss fra bollen din til du helt brått fikk nok" 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 du stiller deg over doskolen og holder en liten tale. Det holder i massevis. "så står vi her og tar farvel til nok en liten kropp, du gledet oss fra bollen din til du helt brått fikk nok" ehem..jeg har stjålet talen fra en film 0 Siter
keinstein Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 du stiller deg over doskolen og holder en liten tale. Det holder i massevis. "så står vi her og tar farvel til nok en liten kropp, du gledet oss fra bollen din til du helt brått fikk nok" Poetisk. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Og det samme sier jeg om deg:) De kalte meg først for "Professoren", men etter det fikk jeg et annet navn. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 du stiller deg over doskolen og holder en liten tale. Det holder i massevis. "så står vi her og tar farvel til nok en liten kropp, du gledet oss fra bollen din til du helt brått fikk nok" Er dette en ny do-tråd? trodde det bare var bommelom og bommelim, toalettpapir og flytende matrester som skulle i toalettet jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.