Gjest Cezalion Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article509582.ece Mistenkelig lik. Eller hva synes dere? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg trodde - og tror til det motsatte er bevist - at dette, i alle fall "hovedtonen" er en keltisk/irsk religiøs folketone. 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Nei og nei!! Jeg som var så stolt over at en sååå nydelig sang var norsk... Helt tydelig plagiat spør du meg, selv om Løvland unektelig gjorde den en del bedre... "ich liebe dich are words that means i love you". Dypt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Helt tilfeldig .- den er så "Løvlandete at" 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jo, men det er ikke sikkert han har "rappet" den bevisst. Fort gjort å lage plagiater når skalaen forblir den samme gamle - århundre etter århundre. Men man må vel i det minste si seg enig i at både Groban og Westlife behandler låta penere enn den andre lieblingen gjør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.