Gå til innhold

Sikkert et idiotspørsmål..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..men uansett! Jeg driver og lager noe greier i word, og så blir det med en side fem som jeg ikke trenger da dokumentet viste seg å bli på kun fire sider når det var ferdig..

Hvordan i h****** får jeg slettet den tomme femtesiden?

Det er litt viktig også, for printeren min er gåen, og jeg måpå dyr nettkafe og printe ut i mange eksemplarer,,Og da har jeg lite lyst tilå bruke kroner på å skrive ut en tom side fem i hvert eneste eksemplar..Noen som vet?

:-)

Skrevet

Gå helt nederst i dokumentet og trykk på delete?

laguna1365380434
Skrevet

Gå helt nederst i dokumentet og trykk på delete?

Men tar jeg ikke hele dokumentet da? Det ville nemlig vert krise! :-o

Skrevet

Kan du ikke barfe stå nederst på den tomme sia og trykke 'tilbakeslett'(vet ikke hva knappen heter, oppe til venstre)?

Evt velge å skrive ut side 1-4 på utskriftsalternativ.

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke barfe stå nederst på den tomme sia og trykke 'tilbakeslett'(vet ikke hva knappen heter, oppe til venstre)?

Evt velge å skrive ut side 1-4 på utskriftsalternativ.

DET går an! Takk.. Om jeg ikke finner den knappen! Jeg hater datamaskinen min når den finner påidiotkonsepter og når jeg ikke klarer å finne ut av dem! :-)

Skrevet

DET går an! Takk.. Om jeg ikke finner den knappen! Jeg hater datamaskinen min når den finner påidiotkonsepter og når jeg ikke klarer å finne ut av dem! :-)

Hehe, lykke til :-)

Gjest onsdag i dag
Skrevet

Sett markøren bak det siste du har skrevet og trykk delete til siden er borte...

Skrevet

*kremt* ... og så var den tilbakesletttasten oppe til høyre, ikke venstre...

Skrevet

Delete sletter ikke hele dokumentet, bare et tegn til høyre for der markøren står. (I motsetning til den andre slette-knappen, som gjerne kalles backspace, og har en pil mot venstre som symbol, den fjerner et tegn til venstre for markøren (den dingsen som blinker på skjermen, der teksten din kommer hvis du skriver).

Delete-tasten (evt. backspace) sletter hele dokumentet KUN hvis du først har MERKET hele dokumentet. Og selv da har du en angre-knapp, så det ville ikke vært noen uopprettelig skade, før du evt. hadde lagret dokumentet i panikk...

laguna1365380434
Skrevet

Delete sletter ikke hele dokumentet, bare et tegn til høyre for der markøren står. (I motsetning til den andre slette-knappen, som gjerne kalles backspace, og har en pil mot venstre som symbol, den fjerner et tegn til venstre for markøren (den dingsen som blinker på skjermen, der teksten din kommer hvis du skriver).

Delete-tasten (evt. backspace) sletter hele dokumentet KUN hvis du først har MERKET hele dokumentet. Og selv da har du en angre-knapp, så det ville ikke vært noen uopprettelig skade, før du evt. hadde lagret dokumentet i panikk...

Aha! Men vet du hva? Jeg går for å skrive ut side 1-4..Jeg er drittlei av å bale med faenskapet.. Og jeg må løpe ned å få det skrevet ut NUH!

Men tusen takk for gode råd, jeg skal lagre tråden til neste gang..For det blir HELT sikkert en neste gang, jeg er superknot!

Skrevet

Man bør uansett lagre dokumentet for å unngå uheldige slettinger! Jeg lagrer med en gang, jeg, og så trykker jeg Ctrl+S med ujevne mellomrom for å få lagret siste versjon.

Skrevet

Aha! Men vet du hva? Jeg går for å skrive ut side 1-4..Jeg er drittlei av å bale med faenskapet.. Og jeg må løpe ned å få det skrevet ut NUH!

Men tusen takk for gode råd, jeg skal lagre tråden til neste gang..For det blir HELT sikkert en neste gang, jeg er superknot!

Ellers kan du bare sende en panikk-sms eller ringe meg vet du! Er det noe jeg kan, så er det Word og sånt...

laguna1365380434
Skrevet

Ellers kan du bare sende en panikk-sms eller ringe meg vet du! Er det noe jeg kan, så er det Word og sånt...

Kult! Det skal du sannelig ikke se bort i fra at jeg gjør..Den quizen fucker med meg så og si hver gang, men i dag hadde jeg også spesielt dårlig tid..:-)

Nå fikk sendt exen for åskrive ut for meg, så da slapp jeg det også..Ikke dumt!

Skrevet

Slik jeg gjør det: Plasserer markøren etter siste tegn, holder inne shift, og trykker pil ned eller pgdn til det stopper. Så trykker jeg delete. Vips, all tom plass etter siste tegn er borte.

".............................................."

Skrevet

Kult! Det skal du sannelig ikke se bort i fra at jeg gjør..Den quizen fucker med meg så og si hver gang, men i dag hadde jeg også spesielt dårlig tid..:-)

Hehe - er det det som kalles utnytting? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe - er det det som kalles utnytting? ;-)

hehe, jupp! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Slik jeg gjør det: Plasserer markøren etter siste tegn, holder inne shift, og trykker pil ned eller pgdn til det stopper. Så trykker jeg delete. Vips, all tom plass etter siste tegn er borte.

".............................................."

Lurt! Tusen takk! :-)

Gjest Persille
Skrevet

Du får sende den til meg - siden jeg har laget oppsettet vet jeg hvordan det skal skrives ut :)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Så du vet det til en annen gang: Har du sett den knappen på høyre halvdel av den øverste "knappelinja" som ser ut som en bakvendt P? Trykker du på den så viser alle "skjulte tegn" seg, slik som mellomrom. Så blir det eltt å se om det er masse saker etter teksten din , som at du har trykket på enter, eler mellomrom. Så sletter du det som vanlige bokstaver. Selv om du ser disse tegnene når du trykker print, så skrives de ikke ut, de er bare ment som hjelp til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...