Gjest Har du forslag? Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hei! Hvilken barbermaskin er det nå de reklamerer sånn for på tv´en nå igjen? Skal kjøpe en til kjæresten min, men vet ikke hvilken? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Vet ikke hva de reklamerer på tv-en, men kjæresten min er veldig fornøyd med denne: http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=57790 Du finner den billigere enn på expert. Mener å huske at den koster 900 kr en annen plass. Var det el-kjeden?? 0 Siter
Simen Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg ville ikke kjøpt en våtbarberingsmaskin. Hvis man trenger en slik, er det mye bedre å bruke høvel. Jeg bruker vekselvis høvel og maskin og klarer meg lenge med en vanlig Philips oppladbar til underkant av en tusenlapp. Men jeg synes det er en fordel at den er vanntett og kan skylles ren i vann. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Kjæresten min har en av toppmodellene til Philips. Han er ikke fornøyd, og mumler om at han skal kjøpe Braun neste gang. 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg ville ikke kjøpt en våtbarberingsmaskin. Hvis man trenger en slik, er det mye bedre å bruke høvel. Jeg bruker vekselvis høvel og maskin og klarer meg lenge med en vanlig Philips oppladbar til underkant av en tusenlapp. Men jeg synes det er en fordel at den er vanntett og kan skylles ren i vann. Høh? Skyller man barbermaskinen i 2005? Min renser seg selv den, trenger hverken å tømme eller å skylle noe som helst. Braun :-) 0 Siter
Gjest Har du forslag? Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Høh? Skyller man barbermaskinen i 2005? Min renser seg selv den, trenger hverken å tømme eller å skylle noe som helst. Braun :-) Du er fornøyd med din, altså? - Og hvilken bruker så du? ;-) 0 Siter
Simen Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Høh? Skyller man barbermaskinen i 2005? Min renser seg selv den, trenger hverken å tømme eller å skylle noe som helst. Braun :-) Vel, jeg for fortrekker Philips. Deres våtbarberingsmaskiner er sikkert også selvrensende, men jeg bruker altså høvel minst like mye som jeg bruker maskin og da ser jeg ikke behov for å ha noe slikt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.