Gå til innhold

Irriterende uvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

*At jeg lar meg lett irritere over andre.

*At jeg alltid er 3 minutter for sen til alt.

*At jeg ikke fullfører alle tusen proskjektene mine f.eks fotoalbum..

*At jeg er utålmodig

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• tigertrollet

6

• ShitDiddelyDo

4

• Klara Q

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg lar bestikket mitt ligge igjen på kjøkkenbordet uten å vaske det opp eller ta det med inn på rommet (bor i kollektiv)

Ellers tror jeg at jeg er en ganske ryddig person :)

Skrevet

Bedre enn å glemme det uinnpakkede bindet, vel? ;)

var på besøk hos en bekjent hvor hun tydeligvis hadde glemt det. Det brukte bindet lå fremme.

leieligheten var forresten full av rot. Tror ikke jeg hadde klart å bo sammen med en slik person om jeg er aldri så rotete selv. uinpakkede bind tar kaka:)

Skrevet

Jeg begynte å tro at jeg ikke har noen uvaner, men på lista de fant jeg noen. Planlegger å gjøre ting, men kommer ikke så langt, kjøper mere mat enn jeg trenger og roter i bilen. mewn siden jeg er singel gjør det jo ikke så mye :)

Da jeg var singel var det godt jeg traff gubben - elelrs hadde jeg nok drukna i den bilen min .han kalte den "det rullende askebeger" - LOL

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men jeg utsetter i det lengste å ta ut rene kopper fra oppvaskmaskinen. Dermed må jeg jo sette de skitne i vasken og på oppvaskbenken, og før jeg vet ordet av det ser det helt kaotisk ut på kjøkkenet.

Jeg roter.

Jeg er ikke flink til å se rot.

Jeg setter i gang med ørten prosjekt samtidig, og så blir jeg helt handlingslamma fordi jeg ikke vet hvor jeg skal begynne hen for å få ferdig alt.

Tror jeg stopper der. Kunne nok blitt en lang liste:-)

tvillingsjel :)

Skrevet

Bedre enn å glemme det uinnpakkede bindet, vel? ;)

En gang fikk hunden til mamma og pappa, de var på verandaen hos oss og grillet, - ferten av et sånt pent innapkket et - på gulvet ved siden av doen - og den kom ut på verandaen til oss med det -mens det rev og slet i det så bomull og alskens skvatt rundt....og var helt vill.

Faren min ble vanvittig fælen - hehe

Ekkelt

Siden har jeg i alle fall ikke lagt de igjen på gulvet! :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men jeg utsetter i det lengste å ta ut rene kopper fra oppvaskmaskinen. Dermed må jeg jo sette de skitne i vasken og på oppvaskbenken, og før jeg vet ordet av det ser det helt kaotisk ut på kjøkkenet.

Jeg roter.

Jeg er ikke flink til å se rot.

Jeg setter i gang med ørten prosjekt samtidig, og så blir jeg helt handlingslamma fordi jeg ikke vet hvor jeg skal begynne hen for å få ferdig alt.

Tror jeg stopper der. Kunne nok blitt en lang liste:-)

*smiler*

Skrevet

Han irriterer seg over dette:

* Jeg stabler for dårlig i oppvaskmaskinen. Han må alltid gjøre det om igjen.

* Jeg bruker for mye vann når jeg koker poteter. Potetene skal bare dampes sier han, så vitaminene ikke forsvinner.

* Han irriterer seg over at han snubler i støvsugeren. Den står alltid fremme. Jeg skjønner ikke vitsen med å sette den bort, når jeg må støvsuge hele tiden.

Han sier at støvsugeren er bikkja mi;)

*Han irriterer seg over at jeg er dårlig på å ta vare på kvitteringer og surrer med papirer generelt. Vel, jeg har da kommet meg.

Men jeg liten tro på at noen i det hele tatt er like ryddig som han der. Han er ekstrem på det området.

Men jeg har nå sett viktigheten av det.

* Han irriterer seg over at jeg bruker høvelen hans, når jeg ikke har flere engangshøvler igjen selv.

* Jeg stabler for dårlig i oppvaskmaskinen. Han må alltid gjøre det om igjen.*

Jeg ga opp - så det er jobben hans - fullt og helt - jeg bare går fra bordet og slenger meg i en stol. Men jeg kjøper inn og lager maten da:)

Skrevet

En gang fikk hunden til mamma og pappa, de var på verandaen hos oss og grillet, - ferten av et sånt pent innapkket et - på gulvet ved siden av doen - og den kom ut på verandaen til oss med det -mens det rev og slet i det så bomull og alskens skvatt rundt....og var helt vill.

Ekkelt

En gang kom hunden i stua med et brukt et jeg hadde glemt. Og det var en venninne som var på besøk som oppdaget det først. Du kan være sikker på at jeg har passet på at det ikke skal skje flere ganger. Det var så pinlig

Skrevet

*At jeg lar meg lett irritere over andre.

*At jeg alltid er 3 minutter for sen til alt.

*At jeg ikke fullfører alle tusen proskjektene mine f.eks fotoalbum..

*At jeg er utålmodig

Jøss, du og?

Kanskje du er tyr, som meg? :)

Skrevet

En gang kom hunden i stua med et brukt et jeg hadde glemt. Og det var en venninne som var på besøk som oppdaget det først. Du kan være sikker på at jeg har passet på at det ikke skal skje flere ganger. Det var så pinlig

Ja, og så blir de helt griseville! hehe

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ekkelt

urk!!!

Skrevet

Åh, det er maaaange! Jeg...

* ...legger rene klær på toppen av skittentøyskurven og skitne klær på toppen av tørkestativet (og dermed de våte, rene klærne som skal tørke).

* ...tråkker av meg klær på soveromsgulvet og lar de bli der.

* ...surrer håndklær rundt hodet/håret, så tar jeg de av hvor som helst i leiligheten, våte og ekle.

* ...går helt inn i stua med sko fulle av snø, som da får stå der til det er en dam av vann rundt de, som sambo selvfølgelig tråkker i.

* ...sier jeg skal gjøre noe, men kommer aldri så langt. For eksempel kan jeg be han om å ikke dusje ennå, for det skal jeg snart. Også går det to timer...

* ...lager alltid en topp på søppelbøtta, slik at det hele til slutt raser sammen.

* ...blir stresset akkurat i det jeg skal ut av døra og _forlanger_ hjelp til å finne det jeg trenger.

Jeg kunne ha fortsatt i all evighet, men jeg tror jeg stopper der. Jeg er i alle fall et slit å bo sammen med ;)

*humre*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

urk til din historie også!!!

Skrevet

Den eneste uvanen _jeg_ synes jeg har er neglebiting...

Ungene synes det er veldig snålt når jeg hilser på kjente jeg kjører forbi med å si "hei" med stemme. Jeg hører titt og ofte: "mammaaaa, det gåkke an å høre gjennom bilen vett'u".

Gubben synes nok jeg er masete til tider. Problemet er at jeg helst skulle ha gjort alt ferdig igår, mens han gjerne venter til "imorgen" med det meste... Vi gjorde en gang en avtale om at jeg ikke skulle minne han på saker og ting han måtte gjøre. Til gjengjeld skulle han selv passe på å få gjort ting. Det gikk bra i ca tre dager før han gav opp. Han savna visst at noen passa på at han fikk gjort det han skulle ;-)

Skrevet

Takk for denne tråden. Jeg bor nemlig alene og trodde at det var bare meg som rotet så mye, fordi ingen ser det likevel. Nå ser jeg at andre også har de samme uvanene som meg. Jippi, jeg er normal.

Jeg bor i Oslo, og mine foreldre utenfor, det hender de lurer på om det ikke finnes søppelkasser i Oslo, fordi bilen min ser ut som en....

Skrevet

Huff, jeg kan le av alle svarene du har fått, men vet ikke om jeg vil se mine egne uvaner på trykk..*grøss*

Men ok. Et lite utvalg. Dette er ikke akkurat det man kaller smart markedsføring av seg selv, så jeg satser på at mannen i mitt liv ikke er på DOL..*fnis*

* tørker av det overflødige på maskaraen på dorullen som henger på veggen. Og glemmer å kaste det i do. Noe som etterfølges av et vræl fra samboeren min om at hun har fått sort tiss.

* liker ikke snø på skotuppene og går hele tiden og dunker den av hele forbanna vinteren(Det irriterer bare meg selv tror jeg. Andre gir vel katta i om jeg vasser i snø)

* lar t-skjeer stå oppi sånne syltetøybeger og trøkker lokket halvveis på i kjøleskapet sånn at når når f.eks noen skal ha osten ut hekter skjeen seg fast i posen og -vips så er det syltetøyfoss helt ned i grønnsaksskuffa.

* er utålmodig og blir lett irritert (kjip egenskap som jeg virkelig prøver å gjøre noe med!). Det positive er at jeg får ting gjort..

* er dårlig på å sette grenser (men jobber med det..)

* begynner på flere bøker samtidig noe som fører til sammenblanding og at jeg "aldri" blir ferdig med noen..

Kom ikke på mer i farta, men hadde hun jeg bor sammen med vært hjemme så hadde vel lista vært myye lengre..;)

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden er jeg veldig glad jeg bor alene...! :o)

Jeg har imidlertid en del av de samme uvanene som flere av dere her:

* Oppvaskmaskina tømmes ikke alltid med en gang etter ferdig vask nei, og det ender ofte med at maskina er full av rene kopper og benken full av skitne...

* For ikke å snakke om vaskemaskina...

* Skrivebordet tør jeg ikke engang nevne! Men akkurat nå er det merkelig nok helt ryddig?! Kan det har vært noen her og ryddet mens jeg var borte? For jeg har da vel aldri...?

* Jeg er håpløst rotete, enn så lenge har jeg to unger å skylde på, men jeg tror nok jeg står for en del av rotet selv også. *Sukk*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en jævla rar uvane. Mine fem fjernkontroller, pluss mobiltelefonen, skal peke mot vest.

Hehe, vet at jeg er litt rar der, men la merke til det tidligere i dag da de pent spredd utover stuebordet, og så ut som igler på vandring over fjellet mot Bergen.

Det så så ille ut at jeg rotet dem til og forlot rommet.

Gjest Du og jeg og vi to seilte i en tresko
Skrevet

Jeg har en jævla rar uvane. Mine fem fjernkontroller, pluss mobiltelefonen, skal peke mot vest.

Hehe, vet at jeg er litt rar der, men la merke til det tidligere i dag da de pent spredd utover stuebordet, og så ut som igler på vandring over fjellet mot Bergen.

Det så så ille ut at jeg rotet dem til og forlot rommet.

Kanskje på tide med profesjonell hjelp;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...