Gå til innhold

Irriterende uvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jævla rar uvane. Mine fem fjernkontroller, pluss mobiltelefonen, skal peke mot vest.

Hehe, vet at jeg er litt rar der, men la merke til det tidligere i dag da de pent spredd utover stuebordet, og så ut som igler på vandring over fjellet mot Bergen.

Det så så ille ut at jeg rotet dem til og forlot rommet.

*flirer*

Grmf. Jeg har dem også på linje, men på linje retning TVn:) Urgh. Alle, inkl hustelefonen. Mobilen kan ligge utenom, men stort sett ligger alt på linje med bordkantene.

Dette hadde jeg vel fortrengt til du minte meg på det. Takk.Not:(

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• tigertrollet

6

• ShitDiddelyDo

4

• Klara Q

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har en jævla rar uvane. Mine fem fjernkontroller, pluss mobiltelefonen, skal peke mot vest.

Hehe, vet at jeg er litt rar der, men la merke til det tidligere i dag da de pent spredd utover stuebordet, og så ut som igler på vandring over fjellet mot Bergen.

Det så så ille ut at jeg rotet dem til og forlot rommet.

Man har da "sakboller" til denslags :;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*flirer*

Grmf. Jeg har dem også på linje, men på linje retning TVn:) Urgh. Alle, inkl hustelefonen. Mobilen kan ligge utenom, men stort sett ligger alt på linje med bordkantene.

Dette hadde jeg vel fortrengt til du minte meg på det. Takk.Not:(

Det verste er at jeg blir litt stressa når de ligger rotete til. Ikke fordi det ikke ser ut. Alt ser bedre ut enn at de ligger sånn de ligger når jeg har plassert dem pent og pyntelig mot vest. Men det er nok en mindre tvangshandling det der, ja.

I need help.

Skrevet

At jeg er lat som fy og mørkredd etter kl. 23.01 om kvelden.

Skrevet

Det verste er at jeg blir litt stressa når de ligger rotete til. Ikke fordi det ikke ser ut. Alt ser bedre ut enn at de ligger sånn de ligger når jeg har plassert dem pent og pyntelig mot vest. Men det er nok en mindre tvangshandling det der, ja.

I need help.

Begynn forsiktig med å vende dem 10 grader mot nord samlet. Deretter vender du dem enkeltvis i forskjellige himmelretninger. Ta tiden til hjelp. Målet er at de tilslutt peker i forskjellige himmelretninger alle fem; nord, sør, øst, vest og eh.. Prøv å vær streng med deg selv og unngå tilbakefall. Du kan klare det! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Begynn forsiktig med å vende dem 10 grader mot nord samlet. Deretter vender du dem enkeltvis i forskjellige himmelretninger. Ta tiden til hjelp. Målet er at de tilslutt peker i forskjellige himmelretninger alle fem; nord, sør, øst, vest og eh.. Prøv å vær streng med deg selv og unngå tilbakefall. Du kan klare det! ;)

Jeg jobber med saken. Rotet dem jo til skikkelig i stad, og etter litt øving klarer jeg kanskje til og med å rote dem til uten å måtte forlate rommet. :)

Skrevet

Jeg jobber med saken. Rotet dem jo til skikkelig i stad, og etter litt øving klarer jeg kanskje til og med å rote dem til uten å måtte forlate rommet. :)

Så nå sitter du i et annet rom mens du tenker på rotet i stua. Jaja, det er en begynnelse:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så nå sitter du i et annet rom mens du tenker på rotet i stua. Jaja, det er en begynnelse:)

Ja, nå skal jeg legge meg og sove og drømme drømmeløse drømmer, hvor fjernkontrollene mine og mobilen ikke er i nærheten av å bevege seg over høye fjell i retning folk med skarrende r-er. :)

Skrevet

Kan skrive under på mange uvaner nedover.

Rydder bort _nesten_ alt, glemmer å ta ut søppelet. Oppvaskmaskin/oppvaskkum-problematikken. etc.

I kjøleskapet står det nå 4 gamle melkekartonger. Den eldste er fra 24.10. sånn med skrukork... Hjelp!

Bor heldigvis alene nå. Har store planer om å ta det "i morgen".

Skrevet

Det må nok være alle Prosjektene som venter... og venter. Bak en effektiv, engasjert og interessert attityde er jeg svært lat - eller dagdrømmende, fabulerende og fantaserende som jeg synes vi skal kalle det.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Huff, jeg kan le av alle svarene du har fått, men vet ikke om jeg vil se mine egne uvaner på trykk..*grøss*

Men ok. Et lite utvalg. Dette er ikke akkurat det man kaller smart markedsføring av seg selv, så jeg satser på at mannen i mitt liv ikke er på DOL..*fnis*

* tørker av det overflødige på maskaraen på dorullen som henger på veggen. Og glemmer å kaste det i do. Noe som etterfølges av et vræl fra samboeren min om at hun har fått sort tiss.

* liker ikke snø på skotuppene og går hele tiden og dunker den av hele forbanna vinteren(Det irriterer bare meg selv tror jeg. Andre gir vel katta i om jeg vasser i snø)

* lar t-skjeer stå oppi sånne syltetøybeger og trøkker lokket halvveis på i kjøleskapet sånn at når når f.eks noen skal ha osten ut hekter skjeen seg fast i posen og -vips så er det syltetøyfoss helt ned i grønnsaksskuffa.

* er utålmodig og blir lett irritert (kjip egenskap som jeg virkelig prøver å gjøre noe med!). Det positive er at jeg får ting gjort..

* er dårlig på å sette grenser (men jobber med det..)

* begynner på flere bøker samtidig noe som fører til sammenblanding og at jeg "aldri" blir ferdig med noen..

Kom ikke på mer i farta, men hadde hun jeg bor sammen med vært hjemme så hadde vel lista vært myye lengre..;)

"Noe som etterfølges av et vræl fra samboeren min om at hun har fått sort tiss."

*LOL* Skikkelig drama i hjemmet?

Skrevet

ENDA så godt det er når man HAR Gjort ferdig noe!

Jeg sitter nå her på 3.kvelden og skulle skrevet et referat - som jeg VET er gjort på en halv time - bare jeg får BEGYNT!!!! *helvetesmakt*

Skjønner kjempegodt hva du mener!!!

Skrevet

"Noe som etterfølges av et vræl fra samboeren min om at hun har fått sort tiss."

*LOL* Skikkelig drama i hjemmet?

Jeg tror jeg har funnet middelet som får fram det verste i henne ihvertfall...

Hun høres nemlig ut som faren som roper på Emil;/

*tigertrolleeeeeeeeeeet!!!!*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg tror jeg har funnet middelet som får fram det verste i henne ihvertfall...

Hun høres nemlig ut som faren som roper på Emil;/

*tigertrolleeeeeeeeeeet!!!!*

Da håper jeg at du har en "snikkerbo" å rømme til ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

En gang fikk hunden til mamma og pappa, de var på verandaen hos oss og grillet, - ferten av et sånt pent innapkket et - på gulvet ved siden av doen - og den kom ut på verandaen til oss med det -mens det rev og slet i det så bomull og alskens skvatt rundt....og var helt vill.

Faren min ble vanvittig fælen - hehe

Ekkelt

Siden har jeg i alle fall ikke lagt de igjen på gulvet! :)

*grøsse*

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

At jeg er lat som fy og mørkredd etter kl. 23.01 om kvelden.

:-)

Så klokka 23.02 forlanger du masse lys og selskap?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men jeg utsetter i det lengste å ta ut rene kopper fra oppvaskmaskinen. Dermed må jeg jo sette de skitne i vasken og på oppvaskbenken, og før jeg vet ordet av det ser det helt kaotisk ut på kjøkkenet.

Jeg roter.

Jeg er ikke flink til å se rot.

Jeg setter i gang med ørten prosjekt samtidig, og så blir jeg helt handlingslamma fordi jeg ikke vet hvor jeg skal begynne hen for å få ferdig alt.

Tror jeg stopper der. Kunne nok blitt en lang liste:-)

Det hørtes ut som meg!

Bortsett fra prosjektene da. Jeg haaaater å sette i gang nye prosjekt (f.eks. oppussing) - men når jeg først står der og maler, så er det ganske gøy :-)

Skrevet

:-)

Så klokka 23.02 forlanger du masse lys og selskap?

Går ikke ut alene, i alle fall.

Det kan jo komme busemenner ut fra buskene og all slags!

:D

Skrevet

Jøss, du og?

Kanskje du er tyr, som meg? :)

Jeg er skorpion, men etter hva jeg hører er det store likhetstrekk mellom tyr og skorpion så det ligger kanskje noe der. Uansett er det deilig å vite at vi er flere der ute ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...