Gjest snøball Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har klart å rote vekk vitemålet mitt fra vgs, og det ligner ikke meg i det hele tatt!! er så SUR på meg selv. og jeg trenger den NÅ! Er det mulig å stikke til skolen å få en ny en selv om det er mange år siden jeg sluttet på vgs? Har selfølgelig fra grunnskolen og studiene etter vgs. Grrr. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Bare reis til skolen du så får du tak i den der. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Du får ny på skolen, møt opp selv eller ring. Men det koster 150 kr eller noe slikt. Greidde nemlig og rote vekk min jeg også. 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Bare reis til skolen du så får du tak i den der. Ok, takk for svar;) 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Du får ny på skolen, møt opp selv eller ring. Men det koster 150 kr eller noe slikt. Greidde nemlig og rote vekk min jeg også. Ah, bra jeg ikke er den eneste Skal lete litt mer før jeg setter halen under beina og rusler skammful til skolen ;P 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ok, takk for svar;) Bare hygglig det vetù 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Du bør ringe først, det kan ta noen timer hvis de må i et eldre arkiv og lete og kanskje er travle når du stikker innom. 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Du bør ringe først, det kan ta noen timer hvis de må i et eldre arkiv og lete og kanskje er travle når du stikker innom. Ja, jeg tenkte jeg skulle ringe først før jeg evnt. tar turen innom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.