Gjest M.Angelica Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg vedder på at hun med øyenbryna og han andre har klint mye før det siste programmet Ingen valg var vel særlig overraskende? =) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hadde ikke han hatt sex med ei av damene da? Det må nå varra ho? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hadde ikke han hatt sex med ei av damene da? Det må nå varra ho? Har han? He he..ja, da må det være henne 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 "hun med øyebryna og han andre" Hehehe, tross beskrivelsen var det ikke vanskelig å skjønne hvem du mente. Du verden så forelska de var. Skikkelig koselig:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 "hun med øyebryna og han andre" Hehehe, tross beskrivelsen var det ikke vanskelig å skjønne hvem du mente. Du verden så forelska de var. Skikkelig koselig:) He he..ja, det var kjekt å se hvor forelsket de er =) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Dem har nok gjort mer enn bare å kysse.. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 "hun med øyebryna og han andre" Hehehe, tross beskrivelsen var det ikke vanskelig å skjønne hvem du mente. Du verden så forelska de var. Skikkelig koselig:) ForelSCHka! 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Problematischk Det var da helt uproblematischk å dra på fischketur selv om de var forelschka, så det ut til! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Dem har nok gjort mer enn bare å kysse.. He he..garantert 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 ForelSCHka! *humre* Ja, dobbel s og tjukk l var det mye av, men så søte de var:) 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det var da helt uproblematischk å dra på fischketur selv om de var forelschka, så det ut til! Ja, schikkert! 0 Siter
Gjest jepp, jeg er nysgjerrig Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hadde ikke han hatt sex med ei av damene da? Det må nå varra ho? Åssn visste du det a ??? 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 He he..garantert Men hvordan klarer de det uten at hun andre som var med på gården skjønte det, da? Kanskje det var stor gård...? Har egentlig ikke fulgt med, men fikk med meg gårsdagens episode, da. 0 Siter
Platina Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Ja, schikkert! Øh øh øh!! Feil bruk av sch på rørosisk. Bris sin bruk var korrekt. 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Øh øh øh!! Feil bruk av sch på rørosisk. Bris sin bruk var korrekt. ÅH! Snakker de slik? hehe - trodde han hadde talefeil jeg - dæven - og så jeg som er trønder. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 "hun med øyebryna og han andre" Hehehe, tross beskrivelsen var det ikke vanskelig å skjønne hvem du mente. Du verden så forelska de var. Skikkelig koselig:) uff, jeg syntes det var ekkelt... Var innmari nyskjerrig på hvordan de skulle få til å kysse uten at nesa hans kom i vegen da... 0 Siter
Babette Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Han (Lars Jacob)er litt søt, men ligner samtidig på en Ivo Caprino-figur. Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå på sikt med disse parene. Tviler på at Ingeborg blir forelsket. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Han (Lars Jacob)er litt søt, men ligner samtidig på en Ivo Caprino-figur. Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå på sikt med disse parene. Tviler på at Ingeborg blir forelsket. Han ser så spelemmet og spinkel ut... Bortsett fra nesa da... =) 0 Siter
Babette Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Han ser så spelemmet og spinkel ut... Bortsett fra nesa da... =) Ja, men han er nok sterkere enn han ser ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.