flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg hadde en liten kaktus en gang. Den het Super-Leif. Den ble så stor til slutt at pappa måtte ta den med bak garasjen og skyte den. pappaen min ER super-Leif han! hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 pappaen min ER super-Leif han! hehe Min også :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Lettere å komme med forslag hvis du forteller farge, lang/kort pels etc. :-) Ellers er mine favoritter Sjefen (stor hannkatt), Lucifer (svart hankatt), Stygga (ekstra vakker hunnkatt), Dumma (usedvanlig skarp hunnkatt) :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Jeg synes det er et vakkert navn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det var en navnetråd her hin dagen. Om jentenavnet Kavita. Kanskje det hadde vært et navn for kaktusen din. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Heh-heh...utrolig nok klarte jeg å lese "kattepusen" :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Jeg synes det er et vakkert navn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Lettere å komme med forslag hvis du forteller farge, lang/kort pels etc. :-) Ellers er mine favoritter Sjefen (stor hannkatt), Lucifer (svart hankatt), Stygga (ekstra vakker hunnkatt), Dumma (usedvanlig skarp hunnkatt) :-) "............................................." Hva er det du babler om nå Prozak?! Pels? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hva er det du babler om nå Prozak?! Pels? Les det siste svaret mitt :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Jeg synes det er et vakkert navn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Les det siste svaret mitt :-) "..........................................." hahaha katusen=kattepusen? Jaja, jeg får si som keinstein sier: jeg har lurt litt på deg 0 Siter
Prozak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 hahaha katusen=kattepusen? Jaja, jeg får si som keinstein sier: jeg har lurt litt på deg "katusen=kattepusen". Tja, egentlig ikke en så fryktelig utrolig misforståelse. 1: Det et ikke ulikt, ordmessig. Det kunne f.eks være at h*n kalte kattepusen for "kattusen". Ordene "liten" og "veldig søt" strider heller ikke direkte med det. 2: Når man først ikke skjønner at det faktisk er en _kaktus_ vedkommende skal finne et NAVN til (!), så er ikke akkurat det på toppen av gjette-listen. :-) "............................................" 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Heh-heh...utrolig nok klarte jeg å lese "kattepusen" :-) ".........................................." Hehehe, pikk, pus eller kaktus..? Jaja..*flire* 0 Siter
Gjest Jeg synes det er et vakkert navn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 "katusen=kattepusen". Tja, egentlig ikke en så fryktelig utrolig misforståelse. 1: Det et ikke ulikt, ordmessig. Det kunne f.eks være at h*n kalte kattepusen for "kattusen". Ordene "liten" og "veldig søt" strider heller ikke direkte med det. 2: Når man først ikke skjønner at det faktisk er en _kaktus_ vedkommende skal finne et NAVN til (!), så er ikke akkurat det på toppen av gjette-listen. :-) "............................................" Hoho, ja, la oss si det sånn. Neida, ta det med ro Prozak. En liten spøk her og der tåler du. Er du ikke laget av stål du? 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Min også :-) Det er de beste - bare spør Soria 0 Siter
Prozak Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hoho, ja, la oss si det sånn. Neida, ta det med ro Prozak. En liten spøk her og der tåler du. Er du ikke laget av stål du? Har jeg antydet at jeg ikke tåler spøk? Det var i såfall ikke meningen :-) "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hehehe, pikk, pus eller kaktus..? Jaja..*flire* Pikk? "......................................" 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 den skal hete Pruttegutt i skogen... Veldig pent navn =) 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Min også :-) For ikke snakk om min... ILDG... Trenger jeg si mer... Jeg har blitt "lurt" i 30 år.. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Snakker du om kjønnsorganer eller planter her? *forvirret* ..sukk.. Krumerikk? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hehehe, pikk, pus eller kaktus..? Jaja..*flire* Det går ut på det samme. 0 Siter
org Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Skjønner ikke hva et er snakk om, men synes den skal hete Sverre Magnus. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.