Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 For ikke snakk om min... ILDG... Trenger jeg si mer... Jeg har blitt "lurt" i 30 år.. Har ILDG forlatt dol for godt? Eller har han skiftet nick? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 For ikke snakk om min... ILDG... Trenger jeg si mer... Jeg har blitt "lurt" i 30 år.. ILDG ? Jeg burde antagelig skrive under med anonymt nick nå, men tar sjansen på å spørre hva det betyr..? *grønn* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er de beste - bare spør Soria Enig i det, så jeg trenger ikke spørre soria ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Pikk? "......................................" jfr kuktassen til Flisa 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 ILDG ? Jeg burde antagelig skrive under med anonymt nick nå, men tar sjansen på å spørre hva det betyr..? *grønn* ingen lurer denne gutten 0 Siter
Goliath Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Heh-heh...utrolig nok klarte jeg å lese "kattepusen" :-) ".........................................." Det gjorde jeg også, så vi er flere om det:-) 0 Siter
Freya Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 *ler* Der fikk jeg meg en god latter før sengetid, gitt :-)) Det er en sann histore basert på virkelige hendelser. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 ingen lurer denne gutten Åja.... Skjønte likevel ikke hva Kat-1 mente :-/ *dum* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er en sann histore basert på virkelige hendelser. *vrææl* 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Åja.... Skjønte likevel ikke hva Kat-1 mente :-/ *dum* Nei det skjønte ikke jeg heller! *he he* Kun forkortelsen av ILDG! 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har ILDG forlatt dol for godt? Eller har han skiftet nick? Han har fått husarrest av kona;) hihi 0 Siter
Kat-1 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Åja.... Skjønte likevel ikke hva Kat-1 mente :-/ *dum* ...han er min far... 0 Siter
Freya Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 *vrææl* Hihi. Moralen er: Du skal ikke skue små, søte kaktuser på hårene (piggene?). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Nei det skjønte ikke jeg heller! *he he* Kun forkortelsen av ILDG! Det var godt å høre at vi er to iallefall ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 ...han er min far... Da skjønner jeg litt mer... *klem* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hihi. Moralen er: Du skal ikke skue små, søte kaktuser på hårene (piggene?). Jeg begynner nesten å bli litt skremt ved tanken på de to små, søte kaktusene som står på stua mi. Ser ut som de begynner å vokse faretruende.... *gulp* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Han har fått husarrest av kona;) hihi :-) Høres ut som om han har en fornuftig kone med ben i nesa! 0 Siter
Freya Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg begynner nesten å bli litt skremt ved tanken på de to små, søte kaktusene som står på stua mi. Ser ut som de begynner å vokse faretruende.... *gulp* En vakker dag står de bak stuedøra klare til å overfalle deg når du kommer søvndrukken inn på stua. Muhahah! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.