Gå til innhold

Hva skal katusen min hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg også, så vi er flere om det:-)

Bra :-)

"....................................."

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

13

• Prozak

8

• flisa

5

• Kat-1

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jfr kuktassen til Flisa

Aha. Sånt vet jeg ingenting om :-)

"........................................"

Skrevet

En vakker dag står de bak stuedøra klare til å overfalle deg når du kommer søvndrukken inn på stua. Muhahah!

Vrææl.. og jeg som er alene hjemme i kveld :-o

Skrevet

Det gjorde jeg også, så vi er flere om det:-)

Hjernen/øyet leser ikke hele ordet, første og siste bokstaven trigger 50% av forståelsen i korte ord, mens resten kan være blandet. Mange ser hele setninger og leser linje for linje. Jeg kan lese en hel setning i en bok uten å flytte blikket, og hjernen behandler så hele bildet av setningen. Hvis noen ber meg se etter skrivefeil, så må jeg lese hvert ord.

Hjernen prøver å forutse for å spare tid, også fordi den trenger 0,1-0,2 sek for å behandle.

Snodig nok leste jeg kaktusen, mens andre leste kattepusen.

Skrevet

Vrææl.. og jeg som er alene hjemme i kveld :-o

Det var ikke meningen å skremme deg... jo, kanskje litt. ;)

(Jeg er også hjemme alene, så ikke prøv deg på å skremme meg!)

Skrevet

Det var ikke meningen å skremme deg... jo, kanskje litt. ;)

(Jeg er også hjemme alene, så ikke prøv deg på å skremme meg!)

Neeeida, jeg skal ikke skremme deg:-)

Det viktigste når man er alene hjemme er å ikke se for mye ut av vinduet. Det er lett å bli litt redd hvis man plutselig ser et tryne titte inn fra nattemørket. Iiingenting å være redd for altså!!!

Skrevet

Neeeida, jeg skal ikke skremme deg:-)

Det viktigste når man er alene hjemme er å ikke se for mye ut av vinduet. Det er lett å bli litt redd hvis man plutselig ser et tryne titte inn fra nattemørket. Iiingenting å være redd for altså!!!

Wæææh! *ståpels*

Du, det der skjedde faktisk med meg en gang, altså. Jeg satt her foran dataen, mens samboeren var på nattskift. Jeg satt med ryggen mot vinduet, og plutselig banket det på vinduet. Jeg skvatt litt, men trodde det var samboeren som kom hjem litt tidlig fra jobb og ville skremme meg (han har gjort det før, nemlig).

Jeg snudde meg, og fikk nesten hjertestans, for der sto det en skapning med langt svart hår og hvitt ansikt og kikket inn på meg! Jeg gikk ut for å se hvem det var, men da var han borte. Grøss, det var skummelt.

Først noen måneder senere fant jeg ut at det var naboen som hadde spilt meg et puss med halloween-maske og svart parykk. Fy søren, så sint jeg ble på ham!

Hehe. :)

Skrevet

Wæææh! *ståpels*

Du, det der skjedde faktisk med meg en gang, altså. Jeg satt her foran dataen, mens samboeren var på nattskift. Jeg satt med ryggen mot vinduet, og plutselig banket det på vinduet. Jeg skvatt litt, men trodde det var samboeren som kom hjem litt tidlig fra jobb og ville skremme meg (han har gjort det før, nemlig).

Jeg snudde meg, og fikk nesten hjertestans, for der sto det en skapning med langt svart hår og hvitt ansikt og kikket inn på meg! Jeg gikk ut for å se hvem det var, men da var han borte. Grøss, det var skummelt.

Først noen måneder senere fant jeg ut at det var naboen som hadde spilt meg et puss med halloween-maske og svart parykk. Fy søren, så sint jeg ble på ham!

Det er egentlig litt dårlig gjort.

Tror jeg.

*litt dårlig samvittighet*

Skrevet

Det er egentlig litt dårlig gjort.

Tror jeg.

*litt dårlig samvittighet*

Er det du som er naboen min? :)

Skrevet

Er det du som er naboen min? :)

Mulig, men jeg tror naboene mine flytter.

Flytter du?

Skrevet

Mulig, men jeg tror naboene mine flytter.

Flytter du?

Har ingen planer om det, nei.

Skrevet

Wæææh! *ståpels*

*titter skremt ut av vinduet*

Nå må du ikke skremme vettet av meg her altså!!! :-/

Skrevet

*titter skremt ut av vinduet*

Nå må du ikke skremme vettet av meg her altså!!! :-/

Hehe, får håpe du ikke har like slemme naboer som meg, da. :)

Skrevet

Hehe, får håpe du ikke har like slemme naboer som meg, da. :)

Huh, jeg har nesten ikke naboer...

Vet ikke om det er særlig positivt akkurat nå, eller?

;-)

Skrevet

Huh, jeg har nesten ikke naboer...

Vet ikke om det er særlig positivt akkurat nå, eller?

;-)

Gulp, ja, da er det enda skumlere hvis noen plutselig banker på vinduet...

Skrevet

Gulp, ja, da er det enda skumlere hvis noen plutselig banker på vinduet...

Hjeeeelp!!

Glad jeg er døv, så kan uhyret bare banke så mye h*n vil!!!

Skrevet

Hjeeeelp!!

Glad jeg er døv, så kan uhyret bare banke så mye h*n vil!!!

Men tenk hvis du snur deg, og så plutselig står h*n der! Hjelp! Jeg skremmer både deg og meg selv nå. :)

Skrevet

Men tenk hvis du snur deg, og så plutselig står h*n der! Hjelp! Jeg skremmer både deg og meg selv nå. :)

Jeg tror jeg går og legger meg..

*biter negler*

Skrevet

Jeg tror jeg går og legger meg..

*biter negler*

Ok, pass på å kikke under senga og inni skapet! *uæh*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...