Gjest sandex Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Er du jente, så er du under 20, mener nå jeg.. Er du over, så er du vel dame Jeg føler meg ihvertfall ikke som en 30 år gammel jente 0 Siter
favn Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det kan ikke avleses av navnet i alle tilfeller. Med den mangfoldigheten vi har så er det mange navn vi ikke vet om er kvinne- eller mannsnavn. Det er grunnen til at amerikanere bruker Mr., Mrs, Miss eller Ms. I senere tid Mr eller Ms. Hvis du sender til utlandet, sier det seg selv at du må ha med Ms eller Mr. Men bor du i Norge, søker jobb i Norge og heter Marianne eller Bjarne, skal det godt gjøres å tvile på kjønnet. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Hvis du sender til utlandet, sier det seg selv at du må ha med Ms eller Mr. Men bor du i Norge, søker jobb i Norge og heter Marianne eller Bjarne, skal det godt gjøres å tvile på kjønnet. Og hvis du heter Rahat hva da? 0 Siter
favn Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Og hvis du heter Rahat hva da? Er dette veldig vanskelig, synes du? Du skriver 'Jeg er mann/kvinne...' Har du aldri skrevet en presentasjon av deg selv? 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Er dette veldig vanskelig, synes du? Du skriver 'Jeg er mann/kvinne...' Har du aldri skrevet en presentasjon av deg selv? Jo og da skriver jeg hva jeg er, hvem jeg er og hvor jeg har vært og hvor jeg skal. Det har ikke noe med navnet mitt å gjøre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.