Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg kjøpt hostesaft, el tester og graviditetstest. Forventet el til helgen. Spennende. Vår første pp. Måtte bare få det ut jeg er så spent. Men som regel klaffer det ikke på første gang. Men kansje??????? THIHIHI

Kvæfjordkaka:)
Skrevet

Får krysse fingrene!! Det er jo faktisk mange det klaffer for på første forsøk! :-)

Hehe...Tror jeg må prøve den hostesafta jeg og...:-)

Skrevet

Får krysse fingrene!! Det er jo faktisk mange det klaffer for på første forsøk! :-)

Hehe...Tror jeg må prøve den hostesafta jeg og...:-)

hostesaft?? hva er dette? kan dere fortelle mer?

Skrevet

hostesaft?? hva er dette? kan dere fortelle mer?

Se innlegget mitt under "et nytt tips"

:-)

Lykke til allesammen!

Selv forventer jeg El til onsdag (14) og jeg er såååååå spent!!

Skrevet

Lykke til. Nå sist, så klaffet det på første pp for oss!!!

Skrevet

Lykke til:) Det er en deilig følelse å bare komme igang. Håper dere er heldige og får det til raskt.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg skal også prøve hostesaft neste pp. Jeg har fått det så travelt skjønner du etter at jeg fikk vite at et godt vennepar er blitt gravid nå;)

Velkommen i prøveklubben!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...