Gå til innhold

Vann i øret!

Anbefalte innlegg

Gjest svømmern
Skrevet

Var på svømmingen i kveld og fikk vann i øret. Får det tydeligvis ikke ut igjen og har nå fått "dotter" i det øret. Har prøvd å blåse ut ved å holde for nesa, holde hodet på skrå, gjespe... men ingenting hjelper! Noen som har et godt råd for å få vekk dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis det er det høyre øret, hold hodet helt på skakke (med det høyre øret nedover) og dunk hardt i siden på hodet på høyre side litt over øret. Funker alltid for meg.

Gjest svømmern
Skrevet

Hvis det er det høyre øret, hold hodet helt på skakke (med det høyre øret nedover) og dunk hardt i siden på hodet på høyre side litt over øret. Funker alltid for meg.

Det fungerte dessverre ikke. Det er venstre øre som er "tett". Får håpe noen timer med snorking gjør susen...

Skrevet

Det kan være at du har ørevoks som har flyttet litt på seg etter at du fikk vannet i øret. Hvis så er tilfelle må du gå til legen og få rensket ørene dine.

Jeg har selv svømt en del i ungdommen og det hendte jeg ble plaget med dette.

Skrevet

Tror mrxx har rett, dette er ikke vann (det ville uansett kommet ut innen nå). Det er nok heller ørevoks. Prøv å kjøp ørevoksfjerner på apoteket. Det består av et middel du har i øret og en liten ballong du blåser vann inn i øret med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...