Gjest svømmern Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Var på svømmingen i kveld og fikk vann i øret. Får det tydeligvis ikke ut igjen og har nå fått "dotter" i det øret. Har prøvd å blåse ut ved å holde for nesa, holde hodet på skrå, gjespe... men ingenting hjelper! Noen som har et godt råd for å få vekk dette? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hvis det er det høyre øret, hold hodet helt på skakke (med det høyre øret nedover) og dunk hardt i siden på hodet på høyre side litt over øret. Funker alltid for meg. 0 Siter
Gjest svømmern Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hvis det er det høyre øret, hold hodet helt på skakke (med det høyre øret nedover) og dunk hardt i siden på hodet på høyre side litt over øret. Funker alltid for meg. Det fungerte dessverre ikke. Det er venstre øre som er "tett". Får håpe noen timer med snorking gjør susen... 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det kan være at du har ørevoks som har flyttet litt på seg etter at du fikk vannet i øret. Hvis så er tilfelle må du gå til legen og få rensket ørene dine. Jeg har selv svømt en del i ungdommen og det hendte jeg ble plaget med dette. 0 Siter
petter smart Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Tror mrxx har rett, dette er ikke vann (det ville uansett kommet ut innen nå). Det er nok heller ørevoks. Prøv å kjøp ørevoksfjerner på apoteket. Det består av et middel du har i øret og en liten ballong du blåser vann inn i øret med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.