org Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Ja, nå tikker klokka mot 4 om natta. Får ikke sove. Har nemlig en eksamen som jeg ikke fikser. Kunne noen kommet hit og brukket hånda mi, så jeg med lovlig grunn kunne fått meg ei sykemelding? Vær så snill? *S* På forhånd takk for hjelpa. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 hehe. sitter her av nøyaktig samme grunn.Vi kan knekke hverandres armer. 0 Siter
org Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 hehe. sitter her av nøyaktig samme grunn.Vi kan knekke hverandres armer. Uff, dette er ille! Jeg har en kompe-eksamen i musikk. Hva har du? (Kanskje kan vi bytte?) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Uff, dette er ille! Jeg har en kompe-eksamen i musikk. Hva har du? (Kanskje kan vi bytte?) Jus. Bytter svært gjerne! Selv om jeg er ikke musikalsk for 5 øre. Vil bare stå, for jeg må ta det opp denne duste-formueretten til våren uansett. Det hadde vært så mye bedre å være student uten disse eksamenene! 0 Siter
org Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Jus. Bytter svært gjerne! Selv om jeg er ikke musikalsk for 5 øre. Vil bare stå, for jeg må ta det opp denne duste-formueretten til våren uansett. Det hadde vært så mye bedre å være student uten disse eksamenene! Ja, ikke sant! På Høgskolen blir det mer og mer mapper. De er kjipe de også, men bedre enn eksamene! Hjemmeeksamener er greie, selv om kravene der naturlig nok blir strengere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.