Gå til innhold

Trygve Hegnars dagbok c",)

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Er det noen som har lest Ari Behns innlegg i Dagbladet i dag hvor han tar igjen for at Hegnar har skrevet "liksom" dagbok for Ari Behn i Kapital.

Den var skikkelig morsom, må innrømme at jeg fikk skikkelig bakoversveis etter først og sist sist helg, men nå er Ari oppe og ruler hos meg igjen :o)

Skrevet

Har ikke lest det, men vil gjerne! :-)

Men er det ikke litt vel sent å komme med det nå? Er det ikke ganske lenge siden Hegnar skrev om Ari??

fei1365380229
Skrevet

Har ikke lest det, men vil gjerne! :-)

Men er det ikke litt vel sent å komme med det nå? Er det ikke ganske lenge siden Hegnar skrev om Ari??

Jo det var vel tre år siden eller noe sånt :).

Jeg bare syns det var litt til pass for Hegnar. Han omtaler bl.a Hegnars tredje forhold som bare er 31 år yngre enn han.

Skrevet

Jeg skjønner ikke den massive kritikken mot Ari i først og sist. Jeg syntes det bare var morsomt. Likke Robie også, men man kan vel ikke si at ARi er mer kvalm enn Robie?

Gjest nå himler jeg med øynene
Skrevet

Morsom?????

Patetisk spør du meg. Hadde han ikke sakt noe eller skrevet noe på 10 år hadde kanskje folk syntes han var ok.

Men hver gang han sier noe dummer han seg enda mer ut.

Skrevet

Jeg skjønner ikke den massive kritikken mot Ari i først og sist. Jeg syntes det bare var morsomt. Likke Robie også, men man kan vel ikke si at ARi er mer kvalm enn Robie?

Helt enig med deg.

Skrevet

Jeg så ikke Ari hos Skavland, men jeg har generelt veldig sansen for ham.

At han driter ut Hegnar er bare kult. Hegnar er norges mest patetiske millionær. En ekkel, gammel bedreviter som utrolig nok tror han er noe.

Ikke rart han trenger unge damer. Det er ikke fordi han har penger til å få dem. Det er fordi ingen av de modne damene vil ha ham.

Skrevet

Jeg så ikke Ari hos Skavland, men jeg har generelt veldig sansen for ham.

At han driter ut Hegnar er bare kult. Hegnar er norges mest patetiske millionær. En ekkel, gammel bedreviter som utrolig nok tror han er noe.

Ikke rart han trenger unge damer. Det er ikke fordi han har penger til å få dem. Det er fordi ingen av de modne damene vil ha ham.

Nei, jeg må innrømme at jeg syns Hegnar er en oppblåst liten drittunge.

Jeg har alltid hatt sansen for Ari, men fikk litt bakoversveis på Skavland, men han taklet den massive kritikken på det utrolig "sjef" da :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...