Gjest Milla83 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Går det an å lage ferdig bolledeig i kveld og la den stå i kjøleskap til i morgen? Må jeg forandre gjærmengde eller noe annet? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det går helt fint! Bruk samme mengde gjær. Jeg lager alltid pizzadeig på forhånd og lar den gjerne kaldheve over et døgn i kjøleskapet. 0 Siter
....AV Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det går bra hvis du lar den stå i kjøleskapet. Bruk kald væske når du lager deigen. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det går bra hvis du lar den stå i kjøleskapet. Bruk kald væske når du lager deigen. hever den ikke om væsken er lunken? 0 Siter
....AV Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 hever den ikke om væsken er lunken? Jo, men den kan kansje heve litt for mye. Jeg tror egentlig det går bra med lunken væske også. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 takk for svar.. skal snart lage ferdig deigen så får jeg se hvordan det blir :=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.