Gå til innhold

Reklame på TV2 - sang

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet?
Skrevet

Hva heter den sangen som spilles for tiden på TV2?, der de reklamerer for AHA sin CD.. Den første sangen som blir spilt..

Og den til Maria Mena som de reklamerer for?

Fortsetter under...

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg ser aldri på TV2, og liker Aha bare sånn passe, men Mena tipper jeg er "Miss you love".

Gjest Milla83
Skrevet

den aha sangen har jeg og lurt på.. høres jo såå fin ut :=)

Skrevet

A-ha sin sang vet jeg ikke, men tipper Celice..? Eller kanskje ikke, du hadde sikkert kjent igjen den siden den ligger på VG-lista. (Tror hvertfall den gjør det.)

Og Maria Mena er sikkert Miss you love, som en annen sier.

Ikke så mye hjelp i meg, men.. :-)

Skrevet

A-ha sin sang vet jeg ikke, men tipper Celice..? Eller kanskje ikke, du hadde sikkert kjent igjen den siden den ligger på VG-lista. (Tror hvertfall den gjør det.)

Og Maria Mena er sikkert Miss you love, som en annen sier.

Ikke så mye hjelp i meg, men.. :-)

celice er det ihverfall ikke for jeg lastet ned den sangen i håp om å få høre mer av den

Gjest Noen som vet?
Skrevet

Jeg ser aldri på TV2, og liker Aha bare sånn passe, men Mena tipper jeg er "Miss you love".

Jeg tenker ikke på Celice og Miss your love, men de er fine de og.. :)

Annonse

lovylove1365380929
Skrevet

Hei!

Sangen til Maria Mena heter "Hold me". Tror det er den du mener hvis det ikke var den andre sangen som en annen her svarte deg.

Veldig fin den!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...