Gå til innhold

Brainstorming på -

Anbefalte innlegg

Gjest julenissemamma
Skrevet

- julegave til 20-åring (gutt) som er ganske selvforsynt, lat, glad i data, egen smak når det gjelder klær.

Hva står igjen da? For tidlig med huslige ting. Penger er kjedelig å gi, og gavekort er kjipt å få. Kloke hoder her??

Skrevet

Minnepinne

Datamus med mønster

Bok

Kalender med bilder etter smak

Gavekort på CD

Skrevet

Bok? Jeg har kjøpt "den digitale festning" til broren min, men han er 30 da

Meg1365380063
Skrevet

Gavekort på Elkjøp - man trenger alltid noe nytt til data'n. Eller gavekort i annen databutikk. Gavekort er kjipt å gi, og litt kjipt å få - men heller det, enn noe jeg absolutt ikke liker!

Skrevet

Spiller sikkert WOW, kjøpt WOWatlaset til ham, koster 300 kr. Da kan han jo evt. bytte det i en spillbutikk etter jul.

Skrevet

Kunnskapsforlagets leksikon på cd-rom (det knytter seg opp mot internett også).

Eller en annen type leksikon.

Skrevet

ullsokker :) og en lampe kanskje, så får han mykje lys og mykje varme.... :)

Gjest Isbinne
Skrevet

Huslige ting er da ikke for tidlig. En 20-åring bør være klar for å forlate redet.

Skrevet

Det er overhode ikke for tidlig for en 20-åring å få huslige ting! I grunnen er det på høy tid spør du meg!

Gjest - julenissemamma
Skrevet

jeg synes gavekort på cd er safe å kjøpe...

Blir lett liggende å slenge.

Dessuten, nedlasting, mp3, osv.

Men takk for svar!

Gjest - julenissemamma
Skrevet

Minnepinne

Datamus med mønster

Bok

Kalender med bilder etter smak

Gavekort på CD

Tips til bok??? :)

Gjest - julenissemamma
Skrevet

Bok? Jeg har kjøpt "den digitale festning" til broren min, men han er 30 da

Hmmm.. digitale festning ..er det roman, scifi, eller facts? Høres intr.. Eller er det sammfunnskrtikk kanskje?

Gjest - julenissemamma
Skrevet

Gavekort på Elkjøp - man trenger alltid noe nytt til data'n. Eller gavekort i annen databutikk. Gavekort er kjipt å gi, og litt kjipt å få - men heller det, enn noe jeg absolutt ikke liker!

OK :) jeg forstår!

Gjest - julenissemamma
Skrevet

Spiller sikkert WOW, kjøpt WOWatlaset til ham, koster 300 kr. Da kan han jo evt. bytte det i en spillbutikk etter jul.

Hvaslags spill er WOW da?

Gjest - julenissemamma
Skrevet

ullsokker :) og en lampe kanskje, så får han mykje lys og mykje varme.... :)

Ja, tenkte på lampe faktisk... :))

Gjest - julenissemamma
Skrevet

Huslige ting er da ikke for tidlig. En 20-åring bør være klar for å forlate redet.

Så sant, så sant. Han bor på hybel, som er utstyrt!

Gjest - julenissemamma
Skrevet

Det er overhode ikke for tidlig for en 20-åring å få huslige ting! I grunnen er det på høy tid spør du meg!

Enig! Er redd det forsvinner i alt rotet for han trenger det ikke der han bor nå, ser du! Ellers kunne jeg vel alltids spandere en pottitskreller...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...