Gjest julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 - julegave til 20-åring (gutt) som er ganske selvforsynt, lat, glad i data, egen smak når det gjelder klær. Hva står igjen da? For tidlig med huslige ting. Penger er kjedelig å gi, og gavekort er kjipt å få. Kloke hoder her?? 0 Siter
Annitta Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 jeg synes gavekort på cd er safe å kjøpe... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Minnepinne Datamus med mønster Bok Kalender med bilder etter smak Gavekort på CD 0 Siter
Soria Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Bok? Jeg har kjøpt "den digitale festning" til broren min, men han er 30 da 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Gavekort på Elkjøp - man trenger alltid noe nytt til data'n. Eller gavekort i annen databutikk. Gavekort er kjipt å gi, og litt kjipt å få - men heller det, enn noe jeg absolutt ikke liker! 0 Siter
Lula Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Spiller sikkert WOW, kjøpt WOWatlaset til ham, koster 300 kr. Da kan han jo evt. bytte det i en spillbutikk etter jul. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Kunnskapsforlagets leksikon på cd-rom (det knytter seg opp mot internett også). Eller en annen type leksikon. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 ullsokker og en lampe kanskje, så får han mykje lys og mykje varme.... 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Huslige ting er da ikke for tidlig. En 20-åring bør være klar for å forlate redet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er overhode ikke for tidlig for en 20-åring å få huslige ting! I grunnen er det på høy tid spør du meg! 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 jeg synes gavekort på cd er safe å kjøpe... Blir lett liggende å slenge. Dessuten, nedlasting, mp3, osv. Men takk for svar! 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Minnepinne Datamus med mønster Bok Kalender med bilder etter smak Gavekort på CD Tips til bok??? 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Bok? Jeg har kjøpt "den digitale festning" til broren min, men han er 30 da Hmmm.. digitale festning ..er det roman, scifi, eller facts? Høres intr.. Eller er det sammfunnskrtikk kanskje? 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Gavekort på Elkjøp - man trenger alltid noe nytt til data'n. Eller gavekort i annen databutikk. Gavekort er kjipt å gi, og litt kjipt å få - men heller det, enn noe jeg absolutt ikke liker! OK jeg forstår! 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Spiller sikkert WOW, kjøpt WOWatlaset til ham, koster 300 kr. Da kan han jo evt. bytte det i en spillbutikk etter jul. Hvaslags spill er WOW da? 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 ullsokker og en lampe kanskje, så får han mykje lys og mykje varme.... Ja, tenkte på lampe faktisk... ) 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Huslige ting er da ikke for tidlig. En 20-åring bør være klar for å forlate redet. Så sant, så sant. Han bor på hybel, som er utstyrt! 0 Siter
Gjest - julenissemamma Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det er overhode ikke for tidlig for en 20-åring å få huslige ting! I grunnen er det på høy tid spør du meg! Enig! Er redd det forsvinner i alt rotet for han trenger det ikke der han bor nå, ser du! Ellers kunne jeg vel alltids spandere en pottitskreller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.