Gå til innhold

Julegaver: gi et avføringsmiddel eller en gravitest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er som det.

Jeg har avtale med DOL om å anbefale det så annonsørene blir fornøyd.

Så kan vi fortsette å skrive pisspreik som før.

Egentlig er vi mest intresseret i pisspreik.

Skrevet

Fetteren min ga mamma skokrem og surkål til jul en gang. Vi lå på gulvet og lo. :)

Skrevet

Fetteren min ga mamma skokrem og surkål til jul en gang. Vi lå på gulvet og lo. :)

Det er tanken som teller.

Skrevet

Det er tanken som teller.

Jepp. :)

Det fulgte forresten med en lapp i pakken der det sto: NB, må ikke brukes sammen, da det kan forårsake ubehag og "reinnskjettå".

Skrevet

Jepp. :)

Det fulgte forresten med en lapp i pakken der det sto: NB, må ikke brukes sammen, da det kan forårsake ubehag og "reinnskjettå".

Sammen eller hver for seg?

Skrevet

Et år ga vi svigerfar en litt spesiell arabisk vekkerklokke i rosa plast som var formet som en Moskè. Istedenfor ringelyd, satte den i gang med bønnerop, hele ramsa! Den ringte midt under julemiddagen "Allaaaaahh-u-akhbar!" Svigerfar løp rundt som en gal for å finne lyden, og fikk tilslutt lokalisert pakka og slått av!

(han jobber i et stort internasjonalt firma, og har mange kunder i Midtøsten, så han er litt Arabofil av seg)

Vi lo så vi grein alle sammen...

Skrevet

Et år ga vi svigerfar en litt spesiell arabisk vekkerklokke i rosa plast som var formet som en Moskè. Istedenfor ringelyd, satte den i gang med bønnerop, hele ramsa! Den ringte midt under julemiddagen "Allaaaaahh-u-akhbar!" Svigerfar løp rundt som en gal for å finne lyden, og fikk tilslutt lokalisert pakka og slått av!

(han jobber i et stort internasjonalt firma, og har mange kunder i Midtøsten, så han er litt Arabofil av seg)

Ke.

Send den til meg og jeg skal innføre den som lunsjsignal.

Skrevet

Faren min er hysterisk rasistisk og jeg skulle gjerne gitt mye for å gitt ham en sånn! Hadde vært svinaktig moro! Men det er mulig det hadde gitt ham hjerteinfarkt så det er best jeg lar det være kanskje...

Skrevet

Ke.

Send den til meg og jeg skal innføre den som lunsjsignal.

Neeeei, den var jo presang til Svigerfar, kan ikke sende den til deg da!

Du kan jo kjøpe deg en sjæl!

Skrevet

Faren min er hysterisk rasistisk og jeg skulle gjerne gitt mye for å gitt ham en sånn! Hadde vært svinaktig moro! Men det er mulig det hadde gitt ham hjerteinfarkt så det er best jeg lar det være kanskje...

Om han er rasist skulle det ikke være noe problem om han fikk gaven fra en blenda-hvit muslim, da....

Skrevet

Om han er rasist skulle det ikke være noe problem om han fikk gaven fra en blenda-hvit muslim, da....

Hmmm? Jeg henger ikke helt med her nå, hva mener du egentlig?

Skrevet

*latterkrampe* :-))

Skrevet

Hmmm? Jeg henger ikke helt med her nå, hva mener du egentlig?

Du blander sammen begrepene rasisme og religiøs intoleranse.

Muslimsk er ingen hudfarge el. rase.

Om han er rasist er det vel folk med mer pigment han ikke liker?

Skrevet

Har'u drekki i kveld Keinstein? hehe

Kanskje, og kanskje ikke.

Jeg skriver mye mer sludder og vås når jeg er edru.

Skrevet

Du blander sammen begrepene rasisme og religiøs intoleranse.

Muslimsk er ingen hudfarge el. rase.

Om han er rasist er det vel folk med mer pigment han ikke liker?

Han er begge deler. Finnes knapt noen som er mer intolerant enn ham.

Da jeg var singel foreslo en venninne av meg at jeg skulle finne meg en mørkhudet lesbe og presentere ham for, bare på pur f***. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...