Zingara Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hey, bruk limewire f.eks. Der har jeg lastet ned masse arabisk, tyrkisk og kurdisk folkemusikk:) 0 Siter
Gjest kansje du veit Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hey, bruk limewire f.eks. Der har jeg lastet ned masse arabisk, tyrkisk og kurdisk folkemusikk:) Takk.Åssen gjør det det?.Går inn på Limewire.no?.Eller? 0 Siter
Zingara Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Takk.Åssen gjør det det?.Går inn på Limewire.no?.Eller? gå på limewire.com for å laste ned prog. så søker du på f.eks. traditional arabic, eller arabic folk music etc 0 Siter
Gjest kansje du veit Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 gå på limewire.com for å laste ned prog. så søker du på f.eks. traditional arabic, eller arabic folk music etc Ok.Skal prøv det.En kamerat av meg spute om jeg kunne laste ned noe arabisk musikk fra 60-70 tallet 0 Siter
UndrendePåDetMeste Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Ok.Skal prøv det.En kamerat av meg spute om jeg kunne laste ned noe arabisk musikk fra 60-70 tallet *kremt kremt* Må peke litt med en forsiktig pekefinger her: En datamaskin koster mye penger. Limewire finner frem resultater med masse virus. Et antivirusprogram koster mindre enn en ny pc. Så sørg for å scanne sanger og annet før du kjører de på maskinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.