Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 http://www.myheritage.com/FP/Company/face_recognition.php?s=1&lang=EN Jeg ligna på Scarlett Johansson. PS: Det var et ekstra pent bilde av meg da ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Får ikke opp den siden jeg! Det tar litt tid, så dol litt mens du venter :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Får ikke opp den siden jeg! Prøvde en gang til og nå ligna jeg på Alexandre Dumas :-( 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Prøvde en gang til og nå ligna jeg på Alexandre Dumas :-( nå ser jeg noen striper....det er alt...venter.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 nå ser jeg noen striper....det er alt...venter.... Får du det til? Jeg har ingen problemer med å fikse det når jeg klikker på linken jeg la ut.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Sikkert morsomt hvis den hadde virket ) 0 Siter
Osiris Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 WOW! De påstår jeg likner Anette Bening *smil* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 WOW! De påstår jeg likner Anette Bening *smil* Hvordan får du det til? Jeg vil også ligne noen! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Først så tok det hundre år, og så fikk jeg opp at siden ikke kunne vises. Håper ikke de misbruker det fine bilde av meg da. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hvordan får du det til? Jeg vil også ligne noen! Tålmodighet...... Jeg går inn på myheritage.com , kommer ikke inn på lenken til Togli 0 Siter
tonie Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Sorry, no faces were recognized. Try another photo. Det var vel det jeg visste, jeg er helt unik! :-D 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Dette var morsomt: Jeg ligner mest på som dame: Patricia Arquette Monica Lewinsky Anna Lindh Salma Hayek Mest som mann på; P.G.Wodehouse Leonardo de Caprio 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg ligna på en MANN,ikke så veldig oppmuntrende akkurat.) Ligna på Pavel Nedved. Noen som vet hvem han er? Hørte ut som en fotballspiller. På andre plass så ligna jeg på Hillary Duff,litt bedre det ja...he-he 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Minn sønn lignet på Britney Spears!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Wow, fjerde gangen funka det. Sarah Michelle Gellar. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Minn sønn lignet på Britney Spears!! Det bør du kanskje ikke fortelle han ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg ligna på en MANN,ikke så veldig oppmuntrende akkurat.) Ligna på Pavel Nedved. Noen som vet hvem han er? Hørte ut som en fotballspiller. På andre plass så ligna jeg på Hillary Duff,litt bedre det ja...he-he Jeg måtte ta et søk på navnet hans og joda, han var fotballspiller. Så slett ikke verst ut, så du kan være stolt :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Dette var morsomt: Jeg ligner mest på som dame: Patricia Arquette Monica Lewinsky Anna Lindh Salma Hayek Mest som mann på; P.G.Wodehouse Leonardo de Caprio Fikk du opp så mange?! Jeg fikk bare opp en i gangen. Mulig du har prøvd flere ganger? Jeg prøvde tre ganger og fikk den samme kjendisen to av gangene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger ikke å sende inn noe bilde for å finne ut det. Jeg er en åpenbar blanding av George Clooney og Brad Pitt, med et snev av Sean Connerys visdom og David Bechams androgyne sjarm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.