Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Sorry, no faces were recognized. Try another photo. Det var vel det jeg visste, jeg er helt unik! :-D Gubban, da ser du sikkert overjordisk ut ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Wow, fjerde gangen funka det. Sarah Michelle Gellar. Slett ikke verst å ligne på henne :-) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger ikke å sjekke jeg, for jeg har hørt flere ganger at jeg ligner Donna Summer, hvis noen husker henne. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg lignet på Kirsten Dunst http://oseb79.free.fr/images/Stars/Kirsten%20Dunst%2002.jpg Bør jeg ta det som et kompliment? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hvordan får du det til? Jeg vil også ligne noen! Det tok sin tid, så jeg måtte dole litt mens jeg veeeeenta leeeenge..... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 WOW! De påstår jeg likner Anette Bening *smil* Heldiggris :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg lignet på Kirsten Dunst http://oseb79.free.fr/images/Stars/Kirsten%20Dunst%2002.jpg Bør jeg ta det som et kompliment? Ja, absolutt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg får ikke til! *hulk* Tålmodighet, tålmodighet..... Det bør funke om du veeeeenter leeeeenge ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger ikke å sjekke jeg, for jeg har hørt flere ganger at jeg ligner Donna Summer, hvis noen husker henne. Prøv da, så får vi se om det stemmer ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Å hurra, andre gangen virka det! Jeg ligner altså på Cameron Diaz. Så det så:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger ikke å sende inn noe bilde for å finne ut det. Jeg er en åpenbar blanding av George Clooney og Brad Pitt, med et snev av Sean Connerys visdom og David Bechams androgyne sjarm. Jaha, men kan være greit å sjekke om det stemmer, ikke sant? ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Tålmodighet, tålmodighet..... Det bør funke om du veeeeenter leeeeenge ;-) Har venta i en halvtime... Freees. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jaha, men kan være greit å sjekke om det stemmer, ikke sant? ;-) Neida, det stemmer. Såpass selvinnsikt har jeg. Men nå er det naturligvis mulig at det programmet der ikke er helt i vater, og derfor vil komme fram til noe feilaktig. 0 Siter
tonie Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger ikke å sende inn noe bilde for å finne ut det. Jeg er en åpenbar blanding av George Clooney og Brad Pitt, med et snev av Sean Connerys visdom og David Bechams androgyne sjarm. Hm, du har en overraskende god innsikt når det gjelder attraktive menn i diverse kategorier:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hm, du har en overraskende god innsikt når det gjelder attraktive menn i diverse kategorier:-) Men den peneste er Elvis i sine glansdager. Den mannen var en babe! Dessverre ville det vært å lyve dersom jeg påsto at jeg lignet kongen, så jeg valgte heller å være ærlig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Å hurra, andre gangen virka det! Jeg ligner altså på Cameron Diaz. Så det så:-) Åh, nydelig du da :-) Alle dolerne kommer til å legge seg snart i vissheten om at de er like flotte som de vakreste filmstjerner. Jeg tror jeg dropper å titte meg i speilet før jeg legger meg..Sitter her usminka, med bustete hår og i den lyseblå kosedressen min :-/ 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Prøv da, så får vi se om det stemmer ;-) Jeg er ikke så avansert at jeg har bilde av meg selv på pc'en skjønner du, så jeg må stole på det folk sier. Jeg er også forøvrig veldig lik Grethe Kausland. 0 Siter
tonie Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Gubban, da ser du sikkert overjordisk ut ;-) Ja, jeg gjør jo det *blafre* Neida. Jeg ser faktisk likheten selv, dvs på akkurat det ene bildet. Den er ikke der ellers, er jeg redd. Det er kinnbena og munnen. Dessverre ikke øynene. Jeg skulle veldig gjerne hatt dem...:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Har venta i en halvtime... Freees. Uups, det var litt vel lenge...det tok ikke mer enn noen få minutter med meg... Men nå glemmer du iallefall alt det skumle som muligens finnes i din nærhet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.