Gå til innhold

Finn ut hvilken kjendis du ligner på!

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, absolutt!

Hehe..vet ikke helt om jeg skal stole på den greia der. Først så stod det fra 1800-2005, så kom det opp ei med mørkt hår som jeg aldri har hørt navnet på før.. Så forandre jeg til 1990 - 2005, da kom K.D. =)

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• tonie

9

• Freya

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det bør du kanskje ikke fortelle han ;-)

Han selv som prøvde i går.

Skrevet

Neida, det stemmer.

Såpass selvinnsikt har jeg.

Men nå er det naturligvis mulig at det programmet der ikke er helt i vater, og derfor vil komme fram til noe feilaktig.

Ja, å prøve denne her er en stor sjanse å ta. Tross alt kan man bli skuffa, men de fleste er nok såre fornøyde tror jeg-...

Skrevet

Men den peneste er Elvis i sine glansdager. Den mannen var en babe!

Dessverre ville det vært å lyve dersom jeg påsto at jeg lignet kongen, så jeg valgte heller å være ærlig.

Han var direkte vakker, Enig med du.

Jeg har opdaget en ny plagsomt vakker mann. Calum Best! Han har lite hår, men Guuuuud så pen han er. Og så plaget og trist...Enig?;-)

Skrevet

Jeg er ikke så avansert at jeg har bilde av meg selv på pc'en skjønner du, så jeg må stole på det folk sier. Jeg er også forøvrig veldig lik Grethe Kausland.

Jeg er bare akkurat så avansert at jeg klarte å få tatt ut et eneste bilde av meg. Vet ikke helt hvordan jeg fikk det til, så jeg klarer ikke gjenta det ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har opdaget en ny plagsomt vakker mann. Calum Best! Han har lite hår, men Guuuuud så pen han er. Og så plaget og trist...Enig?;-)

Er det sønnen til en nylig avdød fotballkonge?

Vet i så fall ikke hvordan han ser ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, å prøve denne her er en stor sjanse å ta. Tross alt kan man bli skuffa, men de fleste er nok såre fornøyde tror jeg-...

Jeg har ikke noe bilde av meg her jeg sitter, men jeg har fått en dolerinne til å finne ut om programmet er troverdig eller ikke ved å sende inn et bilde av meg.

Skrevet

Åh, nydelig du da :-)

Alle dolerne kommer til å legge seg snart i vissheten om at de er like flotte som de vakreste filmstjerner.

Jeg tror jeg dropper å titte meg i speilet før jeg legger meg..Sitter her usminka, med bustete hår og i den lyseblå kosedressen min :-/

Neida. Se svar lenger ned på feil sted. *brisen* ;-)

Du har gjort dagens gode gjerning. Alle legger seg lykkelige i kveld:-)

Skrevet

Jeg har ikke noe bilde av meg her jeg sitter, men jeg har fått en dolerinne til å finne ut om programmet er troverdig eller ikke ved å sende inn et bilde av meg.

Vi venter spent på vurderingen og håper sterkt at du ligner på de kjekke karene du skisserte!

Skrevet

Uups, det var litt vel lenge...det tok ikke mer enn noen få minutter med meg...

Men nå glemmer du iallefall alt det skumle som muligens finnes i din nærhet?

Hihi, ja, blir så forbanna over det her at jeg har ikke tid til å bekymre meg for skumlinger.

Nei, nå gir jeg opp hele greia. :P

Skrevet

Neida. Se svar lenger ned på feil sted. *brisen* ;-)

Du har gjort dagens gode gjerning. Alle legger seg lykkelige i kveld:-)

Ja, nå kan alle takke meg for en hyggelig avslutning på dagen ;-)

Skrevet

Menn med lite eller helt uten hår kan være kjekke, som f.eks borgermesteren i New Orleans. Husker du han, jeg ble helt forelsket jeg.

Skrevet

Er det sønnen til en nylig avdød fotballkonge?

Vet i så fall ikke hvordan han ser ut.

Det er han, ja. Han er så pen, pen, pen, dødspen, dødspen! :-)

Men seriøst, hvordan har denne godbiten kunnet gjemme bort i alle år? Han er jo ikke 18.

Skrevet

Hihi, ja, blir så forbanna over det her at jeg har ikke tid til å bekymre meg for skumlinger.

Nei, nå gir jeg opp hele greia. :P

Åh, gubben kom hjem nå! *puster lettet ut*

Vi skal nemlig på julebord imorgen begge to, så idag kom han tidlig hjem.

Ikke så skummelt her nå lenger ;-)

Skrevet

Menn med lite eller helt uten hår kan være kjekke, som f.eks borgermesteren i New Orleans. Husker du han, jeg ble helt forelsket jeg.

Å ja, de kan være uimotståelige. Menn med grått hår også, for all del. Sitter her og er litt nyforelska i Bob Geldof;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er han, ja. Han er så pen, pen, pen, dødspen, dødspen! :-)

Men seriøst, hvordan har denne godbiten kunnet gjemme bort i alle år? Han er jo ikke 18.

Man havner fort i skyggen av sin far som sønn av en slik profil.

Skrevet

Man havner fort i skyggen av sin far som sønn av en slik profil.

Ja, det er vel så. Såvidt jeg har skjønt så er han ingen fotballspiller heller. Det var vel sikkert der forventningene lå. Han er uansett noe av det vakreste jeg har sett på år og dag. Skål! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er vel så. Såvidt jeg har skjønt så er han ingen fotballspiller heller. Det var vel sikkert der forventningene lå. Han er uansett noe av det vakreste jeg har sett på år og dag. Skål! :-)

Jeg har i hvert fall ikke hørt om ham som fotballspiller, og som sønn av Best ville nok alle fotballelskere visst det om han var å se på et eller annet bedre lag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...