Gå til innhold

Finn ut hvilken kjendis du ligner på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Keira Knightly

Ungene ble: Elijah Wood og Emma Watson og gubben fikk ingen like, men han ligner på Christian Slater ;)

Ble en veldig pen familie det der ja.

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• tonie

9

• Freya

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg liknet mest på Julie Andrews. Hehe... Med Gillian Andersen og Courtny Cox på 2. og 3. plass.

Og så er jeg 50% lik Britany Spears.... Haha! Ja, særlig! Den likheten må ligge i at vi begge har to øyne og nese og munn.

Skrevet

6åringen lignet på Keira Knightley.

Hvem er det da? (burde sikkert visst det men...)

Skrevet

Jeg liknet på noen menn jeg ikke har hørt om. Litt ut i rekka kom Cameron Diaz, trøster meg med det.. Mannen min likner på Fidel Castro, og sønnene mine henholdsvis på Matthew Perry og Whoopi Goldberg.

Litt av en familie..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når du finner frem det mest sexy bildet du kan av ei som egentlig ikke er så rykende sexy, så har vel du allerede bestemt deg for hva du vil ta det som

Ehh? Hva er problemet ditt? Ta en spøk da vel.. Herregud

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flørter dere nå igjen? ;-)

hehehe

*forbereder utspørring på festen ikveld*

;-P

Næh...han har bet. meg for å si alt dette ;) *knis*

Annonse

Skrevet

jeg skjønte ikke helt hvordan jeg gjorde dette

hva trykker jeg på for å laste opp eget bilde?

Skrevet

jeg ligner tydeligvis ikke på noen. har fått null match foreløpig

Skrevet

jeg skjønte ikke helt hvordan jeg gjorde dette

hva trykker jeg på for å laste opp eget bilde?

Først trykker du på "Try me now". Så trykker du på "Bla gjennom", for å finne bildet du vil ha. :)

Skrevet

Først trykker du på "Try me now". Så trykker du på "Bla gjennom", for å finne bildet du vil ha. :)

har nå forsøkt å laste opp tre forskjellige bilder

har fått NULL match

er jeg virkelig Så spesiell? Eller er det vanlig å ikke ha noen likheter med kjendisene?

har lastet opp et bilde av en veninne nå for morro skyld

skal se hva hun ender opp med

Gjest mirakel*2?
Skrevet

når jeg har lagt inn bilde og kjører face recognizer, får jeg ikke opp noe til slutt

Annonse

Skrevet

Da skjønner jeg godt du er fornøyd. Antagelig har det vært en god natt :-)

Ja, ingen skumle menner som banket på vinduet mitt heller! :)

(Bør jeg skifte navn til Scarlett O'Hara nå tro?)

*høy på pæra*

Skrevet

Ja, ingen skumle menner som banket på vinduet mitt heller! :)

(Bør jeg skifte navn til Scarlett O'Hara nå tro?)

*høy på pæra*

NAVN? Nick mener jeg, så klart. Huff. :)

Skrevet

Elvis er på høyden musikalsk og som hunk over alle hunks under unplugged-tvkonserten i 1968; "'68 Comeback Special".

Seansen var for øvrig på tv for noen dager siden. Backingbandet er også veldig bra. I det hele tatt...

Dessverre knotet jeg verre for å finne bilder fra denne konserten, men her er et knøttlite i alle fall:

http://images.amazon.com/images/P/B00004VVN7.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Etter gjensynet forleden, vurderer jeg sterkt å bestille dvd-en.

:)

Trenger ikke bilde fra den.

For noen måneder siden kjøpte jeg nemlig den her på dvd:

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Keyzer

Det er en helt fantastisk utgivelse, og Elvis viser hvorfor han fortsatt blir kalt kongen.

Skrevet

Elvis er på høyden musikalsk og som hunk over alle hunks under unplugged-tvkonserten i 1968; "'68 Comeback Special".

Seansen var for øvrig på tv for noen dager siden. Backingbandet er også veldig bra. I det hele tatt...

Dessverre knotet jeg verre for å finne bilder fra denne konserten, men her er et knøttlite i alle fall:

http://images.amazon.com/images/P/B00004VVN7.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Etter gjensynet forleden, vurderer jeg sterkt å bestille dvd-en.

Ok, du må nok bla deg ned til Elvis selv.

Dessuten bør webbis snart gjøre noe med linkhåndteringen her på dol. Blir jo nesten umulig å lese innlegg hvor det ligger med en link.

Skrevet

Endelig var det et bilde som fikk match :o) Grace Kelly lignet jeg på, men det er jo bare tull da, det ser jeg jo selv :o)

Skrevet

har nå forsøkt å laste opp tre forskjellige bilder

har fått NULL match

er jeg virkelig Så spesiell? Eller er det vanlig å ikke ha noen likheter med kjendisene?

har lastet opp et bilde av en veninne nå for morro skyld

skal se hva hun ender opp med

Jeg fikk også null match på et av bildene jeg prøvde med. Vet ikke hva det kommer an på.

Skrevet

Mannen min ligner Sean Penn og yngstedattera Drew Barrymore (he, he og hun er fra Kina).

De tre andre barna klarer jeg ikke få noen match på, men de er vel en mellomting mellom Grace Kelly og Sean Penn for å si det sånn :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...