Gå til innhold

Finn ut hvilken kjendis du ligner på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt dilla på det her jeg :o)

Nå har jeg hele familien:

Jeg: Grace Kelly

Mannen min: Sean Penn

Sønn 13 år: Jodie Foster (det ser jeg faktisk stemmer

Sønn 11 år: Sam Cooke (han er afrikaner)

Datter 8 år: Coco Chanel

Datter 4 år: Jennifer Lopez eller Drew Barrymore.

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• tonie

9

• Freya

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Når du finner frem det mest sexy bildet du kan av ei som egentlig ikke er så rykende sexy, så har vel du allerede bestemt deg for hva du vil ta det som

Kirsten Dunst kjenner jeg ikke til.

Men M.Angelica er ei nydelig jente, hun trenger ikke å fiske etter kompliment. Og det tror jeg ikke hun gjør heller.

Skrevet

Jeg er lik Liv Ullmann jeg.. og søstra mi Grace Kelly.

Men på et annet bilde er jeg lik Kiera Knightly.

Skrevet

Jeg fikk også null match på et av bildene jeg prøvde med. Vet ikke hva det kommer an på.

:)

jeg la ut tre bilder av meg selv pluss tre bilder av folk jeg kjenner

null match på disse også

Gjør jeg noe feil mon tro?

Skrevet

jeg bare lurer på

Hvis man legger ut bilde av en kjendis får man da 100 prosent match eller vil programmet påstå at man ligner mest på en annen kjendis?

har noen forsøkt?

Skrevet

Når du finner frem det mest sexy bildet du kan av ei som egentlig ikke er så rykende sexy, så har vel du allerede bestemt deg for hva du vil ta det som

Hva i alle dager som stikker deg idag, da??

Skriver forøvrig under på det lurulf skrev. :)

Skrevet

Ble litt stolt da jeg fikk 85%match med Winona Ryder *fnis*

Tre sekunder etter ble jeg fly forbanna da jeg trykka "Next candidate" og fikk CLARK GABLE. Riktignok bare 65 %, men føkkings likavæl!!!

;-)

Skrevet

Endelig var det et bilde som fikk match :o) Grace Kelly lignet jeg på, men det er jo bare tull da, det ser jeg jo selv :o)

Jeg lignet liksom også på Grace Kelly! Det klarer jeg ikke å se selv. Kanskje du og jeg ligner? ;-)

Fra før har jeg fått hørt mange ganger at jeg ligner Sissel Kyrkjebø, hmf, hun ligger neppe i den databasen. Dessuten Bertine Zetlitz, men ikke så mye med den stilen hun kjører nå.

Skrevet

Øh. På det første bildet lignet jeg på Grace Kelly, Romy Schneider, Hilary Duff, Natalie Portman, Sharon Stone, Kirsten Dunst, Halle Berry, Mira Sorvino, Montserrat Caballe, Charlize Theron. Puh.

På det neste lignet jeg på Hedy Lamarr, videre Valentina Tereshkova, Salma Hayek, prinsesse Diana, Ava Gardner, Bobby Fischer (!), Sophia Loren, Keira Knightley og Audrey Hepburn.

Nei, dette var litt tullete! Veldig tullete! Ingen felles navn på listene engang, og jeg er lik meg selv på begge bildene... Men litt artig.

Skrevet

Øh. På det første bildet lignet jeg på Grace Kelly, Romy Schneider, Hilary Duff, Natalie Portman, Sharon Stone, Kirsten Dunst, Halle Berry, Mira Sorvino, Montserrat Caballe, Charlize Theron. Puh.

På det neste lignet jeg på Hedy Lamarr, videre Valentina Tereshkova, Salma Hayek, prinsesse Diana, Ava Gardner, Bobby Fischer (!), Sophia Loren, Keira Knightley og Audrey Hepburn.

Nei, dette var litt tullete! Veldig tullete! Ingen felles navn på listene engang, og jeg er lik meg selv på begge bildene... Men litt artig.

Ble litt hekta jeg nå. Sikkert ingen som gidder å lese dette engang :-)

På det tredje bildet fikk jeg Rita Hayworth, Emma Watson (haha!), Sharon Stone (igjen!), Elizabeth Taylor, Grata Garbo, Beyonce Knowles, Kate Winslet, Grace Kelly (igjen!), Audrey Hepburn.

Grace og Sharon altså. Så vet jeg det.

Skrevet

Ble litt stolt da jeg fikk 85%match med Winona Ryder *fnis*

Tre sekunder etter ble jeg fly forbanna da jeg trykka "Next candidate" og fikk CLARK GABLE. Riktignok bare 65 %, men føkkings likavæl!!!

;-)

Måtte selvfølgelig prøve en gang til - denne gangen med ungene.

Ble omtrent som sist: Først var det morsomt, sønnen min matcha Elijah Wood (og på akkurat _det_ bildet kan jeg faktisk se antydningen av fellestrekk)

Men at den nyyydelige lille treåringen min ligner på Whoopi Goldberg???

HALLO DER?????

Nå er det *en meg ikke morsomt mer!!! Opphavsmennene til den siten må brenne! Brenne!!!!!

(Opsi deisi, tror nesten jeg skal legge meg nå, hehe)

Skrevet

Kemal Ataturk

Prøvde et annet bilde, og lignet da på Michelle Pfeiffer. Mamma lignet på Muhammed Ali, to små nieser lignet på Michael Collins og Christina Ricci, en venninne lignet på Patricia Arquette.

Skrevet

Jeg forsøkte også den der. Først kom det opp en veldig pen dame, som jeg har fortrengt navnet på. Deretter strøyma det med kjendiser i fleng:

David Bowie

Kathie Meluha og Peter Falch, bare for å nevne noen.

En veldig, veldig tøff opplevelse for selvbildet mitt!***

Skrevet

jeg la ut tre bilder av meg selv pluss tre bilder av folk jeg kjenner

null match på disse også

Gjør jeg noe feil mon tro?

Jeg fikk det på mange bilder også. De hadde muligens ikke noe markert ansikt. Det ene prøvde jeg om igjen og klikket på noe nede på sida, da gikk det bra.

Skrevet

jeg bare lurer på

Hvis man legger ut bilde av en kjendis får man da 100 prosent match eller vil programmet påstå at man ligner mest på en annen kjendis?

har noen forsøkt?

Jeg måtte jo prøve for å få testet dette ut.

La inn ett bilde av Pamela Anderson(burde vel bli ett bilde av henne da eller???)

og det ble jo bare helt kræsj, så desverre detta ble litt for teit spør dere meg!

Prøvde ett par bilder av barna også Kate Moss ble det da??Og mange andre jeg ikke har peil på.

Men artig fordet da *fniser*

Skrevet

Måtte selvfølgelig prøve en gang til - denne gangen med ungene.

Ble omtrent som sist: Først var det morsomt, sønnen min matcha Elijah Wood (og på akkurat _det_ bildet kan jeg faktisk se antydningen av fellestrekk)

Men at den nyyydelige lille treåringen min ligner på Whoopi Goldberg???

HALLO DER?????

Nå er det *en meg ikke morsomt mer!!! Opphavsmennene til den siten må brenne! Brenne!!!!!

(Opsi deisi, tror nesten jeg skal legge meg nå, hehe)

lurer på hvordan jeg hadde reagert hvis jeg hadde liknet på Mulla Krekar, Toska eller Bin laden

:)

Skrevet

Kemal Ataturk

Etter Kemal kom Johannes Brams (med skjegg), så noen ukjendte, så John Travolta og Richard Wagner. Skjønner ikke at jeg ligner så mye på mannfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...