mermaid Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 For moro skyld prøvde jeg med et bilde av meg selv med nisselue, tunga langt ut og et skøyeraktig glimt i øynene. Da fikk jeg opp mange kjendiser som gaper, Alyson Hannigan på første, hvem nå det er, og hvem andre enn Jim Carrey på andre. Tro'kke det nei. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hva i alle dager som stikker deg idag, da?? Skriver forøvrig under på det lurulf skrev. En blanding av at jeg stod opp med venstrebeinet først, at det var en litt klysete kommentar, og at jeg ikke hadde spist frokost enda.. =) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 haha! Ingen ringere enn Gro Harlem Brundtland! (61%) og jeg er 25 år! Sandra B på andre. Sånn kan det gå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 jeg bare lurer på Hvis man legger ut bilde av en kjendis får man da 100 prosent match eller vil programmet påstå at man ligner mest på en annen kjendis? har noen forsøkt? Hadde vært moro å prøve... Jeg antar man da må ha et bilde av kjendisen der han/hun holder hodet på samme måten som det bildet som er lastet ned på siden... Ikke helt troverdig dette systemet her ser det ut til ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Ja, ingen skumle menner som banket på vinduet mitt heller! (Bør jeg skifte navn til Scarlett O'Hara nå tro?) *høy på pæra* Det er iallefall et nydelig navn :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 jeg ligner tydeligvis ikke på noen. har fått null match foreløpig Du er antagelig unik ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Du er antagelig unik ;-) Har du sjekket mailen i det siste? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Kirsten Dunst kjenner jeg ikke til. Men M.Angelica er ei nydelig jente, hun trenger ikke å fiske etter kompliment. Og det tror jeg ikke hun gjør heller. Tusen takk lurulf!! *smask* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hva i alle dager som stikker deg idag, da?? Skriver forøvrig under på det lurulf skrev. *SMASK* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Tusen takk lurulf!! *smask* *S* En rose til deg: ---,'-(@ 0 Siter
amber sun Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *SMASK* *S* *S* (Se det kule nisseluebildet jeg la ut av deg nå...Mitt space altså) :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 *S* *S* (Se det kule nisseluebildet jeg la ut av deg nå...Mitt space altså) :-D KULT! heheheheheh Dette må inn på bildet mitt på msn 0 Siter
Freya Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Det er iallefall et nydelig navn :-) Jeg mente selvfølgelig nick! Det er iallfall et finere nick enn Freya. 0 Siter
flisa Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Fikk du opp så mange?! Jeg fikk bare opp en i gangen. Mulig du har prøvd flere ganger? Jeg prøvde tre ganger og fikk den samme kjendisen to av gangene. man bare trykke rpå pilen så kommer det i prosnet hvem man ligner midnre og mindre på - om du skjønner....i prosent. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Har du sjekket mailen i det siste? Yess!! og du har svar :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 man bare trykke rpå pilen så kommer det i prosnet hvem man ligner midnre og mindre på - om du skjønner....i prosent. Aha, finurlige greier... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg mente selvfølgelig nick! Det er iallfall et finere nick enn Freya. Skjønner.. Freya er iallefall hakket bedre enn togli :-/ Jeg klarer bare ikke å bytte nick. Tror kanskje jeg ville fått identitetsproblemer om jeg gjorde det *ler* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Yess!! og du har svar :-) Nå har jeg sett svaret. Kjempekoselig! Jeg svarer deg mer på mail :-) 0 Siter
Freya Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Skjønner.. Freya er iallefall hakket bedre enn togli :-/ Jeg klarer bare ikke å bytte nick. Tror kanskje jeg ville fått identitetsproblemer om jeg gjorde det *ler* Du hadde vel vent deg til et nytt nick også. Litt uvant den første tiden, kanskje. 0 Siter
favn Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Trenger ikke bilde fra den. For noen måneder siden kjøpte jeg nemlig den her på dvd: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Keyzer Det er en helt fantastisk utgivelse, og Elvis viser hvorfor han fortsatt blir kalt kongen. Hvilke nettbutikker anbefaler du? Si bittelitt om frakt hvis du orker. Har prøvd noen her og der, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.