Gå til innhold

Finn ut hvilken kjendis du ligner på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettbutikker anbefaler du? Si bittelitt om frakt hvis du orker. Har prøvd noen her og der, men...

Jeg bruker www.play.com, www.cdwow.com og www.platekompaniet.com. Det har hendt jeg har benyttet meg av andre også, men siden min tidligere favoritt nylig gikk konkurs, er det stort sett disse jeg bruker.

Frakta er gratis hos play og cdwow, men ikke bestill filmer som koster mer enn 200 nkr. Da kan du risikere å måtte betale moms og diverse gebyrer.

Filmene sender hver for seg, så du kan trygt bestille for langt mer enn 200 kroner i slengen, så lenge ikke en film koster mer enn 200 kroner.

Platekompaniet har også gode priser, men de tar 30 kroner i frakt. Så det lønner seg å bestille mer enn 1 film i slengen.

Fordelen med de utenlandske butikkene er at du ofte får filmene før de kommer ut i Norge. Prismessig er det ikke rare forskjellen.

Du har også www.playusa.com, som selger sone 1-filmer. Men disse er ikke spesielt billige.

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• tonie

9

• Freya

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker www.play.com, www.cdwow.com og www.platekompaniet.com. Det har hendt jeg har benyttet meg av andre også, men siden min tidligere favoritt nylig gikk konkurs, er det stort sett disse jeg bruker.

Frakta er gratis hos play og cdwow, men ikke bestill filmer som koster mer enn 200 nkr. Da kan du risikere å måtte betale moms og diverse gebyrer.

Filmene sender hver for seg, så du kan trygt bestille for langt mer enn 200 kroner i slengen, så lenge ikke en film koster mer enn 200 kroner.

Platekompaniet har også gode priser, men de tar 30 kroner i frakt. Så det lønner seg å bestille mer enn 1 film i slengen.

Fordelen med de utenlandske butikkene er at du ofte får filmene før de kommer ut i Norge. Prismessig er det ikke rare forskjellen.

Du har også www.playusa.com, som selger sone 1-filmer. Men disse er ikke spesielt billige.

Tusen takk for kvalifiserte tips.

Bstilte to filmer forleden, Platekompaniet sendte prompte, mens Elkjøp brukte mye lengre tid, men de er vel heller ikke primært den type nettbutikk heller.

Jeg var usikker på det der med frakt og å kjøpe 1-2-3 filmer fra utlandet, men nå har du altså oppklart det.

Takk igjen!

Skrevet

Tusen takk for kvalifiserte tips.

Bstilte to filmer forleden, Platekompaniet sendte prompte, mens Elkjøp brukte mye lengre tid, men de er vel heller ikke primært den type nettbutikk heller.

Jeg var usikker på det der med frakt og å kjøpe 1-2-3 filmer fra utlandet, men nå har du altså oppklart det.

Takk igjen!

Platekompaniet er veldig gode. Hvis du bestiller en film før klokka 9 om morgenen, sender de den vanligvis ut samme dagen. Det betyr (naturligvis litt avhengig av hvor øde du bor) at du gjerne har filmen dagen etter.

Play bruker 3-7 dager, men det er sjelden det tar så lang tid som 7. Selv om det går litt trått nå i juletida, men det er nok posten sin skyld.

Cdwow er litt tregere igjen, og bruker 7-10 dager.

Men når du forhåndsbestiller filmer får du dem stort sett alltid en stund før utgivelsesdatoen. Play er i hvert fall veldig flinke til å sende ut før tiden.

Skrevet

Platekompaniet er veldig gode. Hvis du bestiller en film før klokka 9 om morgenen, sender de den vanligvis ut samme dagen. Det betyr (naturligvis litt avhengig av hvor øde du bor) at du gjerne har filmen dagen etter.

Play bruker 3-7 dager, men det er sjelden det tar så lang tid som 7. Selv om det går litt trått nå i juletida, men det er nok posten sin skyld.

Men når du forhåndsbestiller filmer får du dem stort sett alltid en stund før utgivelsesdatoen. Play er i hvert fall veldig flinke til å sende ut før tiden.

Flere nyttige opplysninger, takk :)

De to filmene fra hhv Platekompaniet og Elkjøp var like i størrelse. Platekompaniet sendte som ganske liten brevpost som gikk rett i postkassen, Elkjøp pakket filmen så stor at Posten måtte sende hentelapp til meg. Sånt betyr noe.

Skrevet

Har du vært borte i følgende fenomen hos Platekompaniet?:

Jeg legger varer i handlekurven og trykker videre til betaling. Da kommer det bare opp en melding om at handlekurven er tom.

Prøvde både i Opera, Firefox og IE, men med samme resultat.

Annonse

fuji1365380447
Skrevet

Jeg hadde en gang en elsker som sa at jeg ligna på Meryl Strep.

Og jammen var det ikke det ansiktet jeg fikk opp, da gitt!

Ja, ja - da vet jeg det. Får bare håpe at jeg kan eldes med like mye stil som hun har gjordt det.

Skrevet

Jeg hadde en gang en elsker som sa at jeg ligna på Meryl Strep.

Og jammen var det ikke det ansiktet jeg fikk opp, da gitt!

Ja, ja - da vet jeg det. Får bare håpe at jeg kan eldes med like mye stil som hun har gjordt det.

Wow, moro at du har fått høre før at du ligna henne og også fikk det til å stemme her!

Jeg har fått høre at jeg ligner Kjersti Bergesen, Synnøve Svabø og Lisa Marie Presley. Ingen av dem dukka opp her, men det var ikke så verst å ligne på Scarlett Johansson heller da ;-)

Skrevet

Jeg legger varer i handlekurven og trykker videre til betaling. Da kommer det bare opp en melding om at handlekurven er tom.

Nei, det har jeg ikke vært borti.

Kanskje det er noe galt med siden deres?

Det jeg derimot er borti om dagen er trege leveringer, uansett hvor filmene kommer fra. Posten er nok overarbeidet om dagen.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke vært borti.

Kanskje det er noe galt med siden deres?

Det jeg derimot er borti om dagen er trege leveringer, uansett hvor filmene kommer fra. Posten er nok overarbeidet om dagen.

Kan du tenke deg å prøve et 'kjøp' så får jeg vite om det bare er her eller om det også blir slik hos deg? Dvs legge noe i handlekurven og så klikke på 'Fortsett uten å logge deg inn' / 'Fortsett som gjest'. Du skal få slippe å fullføre kjøpet :)

Skrevet

Funket her. Jeg la en film i kassa, logget meg på, og den lå fortsatt der.

Skrevet

Funket her. Jeg la en film i kassa, logget meg på, og den lå fortsatt der.

Sier du det? Her blir det tomt :-( --- både i Opera, IE og Firefox. Begriper ikke dette. Har sendt dem mail, men ikke fått noe svar (ennå).

Kjøpte i forrige uke, så det skal ikke ha noe med innstillinger her å gjøre, tror jeg.

Takk for testen!

Annonse

Gjest kjendis lookalike
Skrevet

Kan du tenke deg å prøve et 'kjøp' så får jeg vite om det bare er her eller om det også blir slik hos deg? Dvs legge noe i handlekurven og så klikke på 'Fortsett uten å logge deg inn' / 'Fortsett som gjest'. Du skal få slippe å fullføre kjøpet :)

Jeg kom ikke inn på siden til my heritage jeg, noen tips?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...