Gå til innhold

Ordtak til julekort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt bilde av meg og krapylet i skogen i dag der vi biter i hver sin ende av en pinne. (og, jada, hun vant).

Kunne tenke meg noe bortsett fra God Jul, og det ser jeg for meg skal være nederst på kortet.

Det eneste foreløpig jeg har har med jul å gjøre; "Julekort er straffen man hvert år pålegger seg, fordi man ikke fikk skrevet de brevene man burde i løpet av året." Sitat ukjent..

Men egentlig hadde jeg lyst på noe heeeeelt annet.

hellppp

Skrevet

Den der var jo finfin da:-) Jeg kjenner deg ikke, men hvis det inntrykket jeg har av deg fra Dol stemmer sånn noenlunde med den du er, bør du gå for den. Bortsett fra de kortene som skal til gamle tanter og sånn, da;-)

Skrevet

Den der var jo finfin da:-) Jeg kjenner deg ikke, men hvis det inntrykket jeg har av deg fra Dol stemmer sånn noenlunde med den du er, bør du gå for den. Bortsett fra de kortene som skal til gamle tanter og sånn, da;-)

Hmm, ja de kan jo kanskje bli fornærmet..:D

Vanskelig å være kreativ på kommando. Godt jeg ikke lever av detta;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med den her:

Det er jul bare en gang i året, og det er mer enn nok! (Robert Lembke)

Kort og kontant.

Skrevet

Hva med den her:

Det er jul bare en gang i året, og det er mer enn nok! (Robert Lembke)

Kort og kontant.

Neeeeei, jeg er ikke enig med den skjønner du..Det er jo så koselig med jul:)

Men nå har jeg sendt bestillingen på FotoKnutsen. Endelig...

hare1365380455
Skrevet

Hmm, ja de kan jo kanskje bli fornærmet..:D

Vanskelig å være kreativ på kommando. Godt jeg ikke lever av detta;)

http://www.ordtak.no

søk på jul

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neeeeei, jeg er ikke enig med den skjønner du..Det er jo så koselig med jul:)

Men nå har jeg sendt bestillingen på FotoKnutsen. Endelig...

Jeg får aldri noen julekort, jeg.

Så nå vet du det!

:)

Skrevet

http://www.ordtak.no

søk på jul

Ja, det var der jeg fant det jeg nevnte.

Men det endte altså med at jeg ikke klarte å få til to tekster -altså en tekst med God Jul og et ordtak, så ordtaket måtte vike.

Til å være utålmodig av natur så synes jeg at jeg holdt ut lenge på fotoknutsen.no. Måtte lage det kortet sikkert 10 ganger før det gikk i orden. *argh*

Samme det; nå er det ferdig. puh

hare1365380455
Skrevet

Ja, det var der jeg fant det jeg nevnte.

Men det endte altså med at jeg ikke klarte å få til to tekster -altså en tekst med God Jul og et ordtak, så ordtaket måtte vike.

Til å være utålmodig av natur så synes jeg at jeg holdt ut lenge på fotoknutsen.no. Måtte lage det kortet sikkert 10 ganger før det gikk i orden. *argh*

Samme det; nå er det ferdig. puh

Fint du ble ferdig! Jeg må nok også ordne julekortene ferdig... Hjelp! :)

Skrevet

Julekorttilgangen er noe man må opparbeide.

Jeg fikk aldri julekort og jeg visste godt at det var fordi jeg aldri skrev noen heller. Men så flytett vi en gang, og savnet litt folk fra det forrige stedet, og så skrev jeg et par kort dit, da. Og så begynte så mange gamle tanter og onkler å dø, så jeg synte sjeg måtte sende til de som var igjen, og så ballet det bare på seg.

Nå har jeg kuttet ned og skriver ca.20. Bare til sånne jeg sjelden eller aldri ser, og veldig få av dem "pliktkort". Men jeg får jo massevis av kort igjen, og pynter med dem på peisen til jul.

Altså: den som sender får kort (Til neste jul).

Men kanskje du ikke liker å få kort. Noen misliker å komme i "gjeld" på den måten.

Skrevet

Eh, ja jammen må man ha kniven på strupen før man får ut fingern.. Jeg som hadde planer om å være så tidlig ferdig..!

Lykke til:)

hare1365380455
Skrevet

Eh, ja jammen må man ha kniven på strupen før man får ut fingern.. Jeg som hadde planer om å være så tidlig ferdig..!

Lykke til:)

Jeg skulle være så tidlig, vet du.... Men neida! Sånn er det..;)

hare1365380455
Skrevet

Julekorttilgangen er noe man må opparbeide.

Jeg fikk aldri julekort og jeg visste godt at det var fordi jeg aldri skrev noen heller. Men så flytett vi en gang, og savnet litt folk fra det forrige stedet, og så skrev jeg et par kort dit, da. Og så begynte så mange gamle tanter og onkler å dø, så jeg synte sjeg måtte sende til de som var igjen, og så ballet det bare på seg.

Nå har jeg kuttet ned og skriver ca.20. Bare til sånne jeg sjelden eller aldri ser, og veldig få av dem "pliktkort". Men jeg får jo massevis av kort igjen, og pynter med dem på peisen til jul.

Altså: den som sender får kort (Til neste jul).

Men kanskje du ikke liker å få kort. Noen misliker å komme i "gjeld" på den måten.

Dette kom til meg men det var det visst ikke....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...