Gå til innhold

Vikarlønn

Anbefalte innlegg

Gjest Jobber i bhg
Skrevet

Er det noen her som har peiling på omtrent hva en tjener i timen når man jobber som vikar for assistent i barnehage? Spurte styreren, men hun hadde det ikke i hodet akkurat da jeg snakket med henne. Spiller det inn på lønna (tenker i forhold til begynnerlønn eller ikke) om man har pedagogisk utdannelse? Har nemlig 4,5 år relevant utdanning (bl.a.førskolelærer),men ikke så mye arbeidserfaring (jobbet som vikar i skolen i snart 1 1/2 år, altså ikke så mye ansennietet). Er klar over at jeg lønnes som assistent når jeg jobber som assistent osv.

Fortsetter under...

Skrevet

Ufaglært og lite ansienitet tror jeg kommer på mellom 110 og 113 ett sted.

Gjest Jobber i bhg
Skrevet

Ufaglært og lite ansienitet tror jeg kommer på mellom 110 og 113 ett sted.

Med ufaglært, mener du da i assistentstilling? For jeg er jo ikke ufaglært i og med at jeg har 4,5 års relevant pedagogisk utdannelse..Regner med at dersom stillingsbetegnelsen var f.eks. barne-og ungdomsarbeider ville jeg fått litt høyere lønn, og som førskolelærer enda mer? Vet du sånn ca hvordan lønna er som førskolelærer også?

Skrevet

Med ufaglært, mener du da i assistentstilling? For jeg er jo ikke ufaglært i og med at jeg har 4,5 års relevant pedagogisk utdannelse..Regner med at dersom stillingsbetegnelsen var f.eks. barne-og ungdomsarbeider ville jeg fått litt høyere lønn, og som førskolelærer enda mer? Vet du sånn ca hvordan lønna er som førskolelærer også?

Jeg jobber som renholder i kommunene og tjener 240.000 i året. Det vil si ca 133 kr timen..skulle tro det var bedre betalt som barnehageassistent..?

Skrevet

Jeg jobber som renholder i kommunene og tjener 240.000 i året. Det vil si ca 133 kr timen..skulle tro det var bedre betalt som barnehageassistent..?

Er du fagarbeider med mye ansienitet så vil jeg tro deg.

Skrevet

Som ufaglært lærer har jeg 168 kroner timen.

Vet ikke hvor mye førskolelærer har.

Annonse

ponny1365380855
Skrevet

240000,- i året etter 10 år. En under her sier det er 133 i timen. Det er topp lønn da, så du får nok ikke så mye....

Skrevet

Er du fagarbeider med mye ansienitet så vil jeg tro deg.

Ikke fagarbeider, ingen utdannelse. Men ansenitet på 10 år (arbeid litt rundt omkring + pass og stell av egne barn)

Skrevet

Ikke fagarbeider, ingen utdannelse. Men ansenitet på 10 år (arbeid litt rundt omkring + pass og stell av egne barn)

Så lenge du ikke er fagutdannet så får du reknet ansienitet for barna dine.

Tror du kommer opp i ca 230000 i årsinntekt.

Gjest Persille
Skrevet
Gjest Persille
Skrevet

Som ufaglært lærer har jeg 168 kroner timen.

Vet ikke hvor mye førskolelærer har.

Det er GODT betalt...

Førskolelærere i Oslo har ikke det etter 16 års erfaring engang (som er topp).

Førskolelærere lønnes fra trinn 23 til 40, vanligvis, alt etter erfaring og alder.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du jobber som assistent og har utdanning så rengnes du som fagarbeider og får 225 000 i året. Iallfal i Stavanger =)

Men det varierer sikkert =)

Annonse

Skrevet

Begynnerlønna for assistent uten praksis er 107 kr. timen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...