Gå til innhold

er det mange som kjenner hverandre personlig her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en del som kjenner noen her inne personlig, enten fordi de kjente hverandre før de tok turen innom dol, eller fordi de har blitt kjent med hverandre her inne.

Jeg var på en del såkalte treff for noen år siden, og har nok møtt nærmere 100 stykk her inne. Men jeg kjenner naturligvis ikke flertallet av dem spesielt godt. Mange har jeg bare hilst på.

Men det er også enkelte her inne jeg har blitt veldig godt kjent med i RL.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er nok. Sånn som på de fleste andre forum. =)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Og dette måtte du skrive under anonymt nick?

Det er samme nicket som jeg alltid bruker. Jeg heter forøvrig Trine, dersom det hjelper deg noe...?

Skrevet

Det er samme nicket som jeg alltid bruker. Jeg heter forøvrig Trine, dersom det hjelper deg noe...?

Er det ditt nick altså? Da beklager jeg:)

Jeg kjente det ikke.

Og det var en typisk signatur som folk kunne brukt når de ikke bruker nicket sitt, men er anonym.

Jeg orker ikke å svare folk som ikke bruker nicket sitt.

Er du ny?

Svar på spørsmålet:

Jeg kjenner ikke så mange som SDD, men hvis folk bruker nickene sine så "kjenner" man en del etter å ha vært her en stund.

I RL kjenner jeg noen ytterst få. Har aldri vært på DOL-treff for det har vel ikke vært noen etter at jeg begynte her i 2002.

Men det kan bli en del intern dialog selv om man ikke har møttes.

:)

Skrevet

Jeg kjente det ikke.

Og det var en typisk signatur som folk kunne brukt når de ikke bruker nicket sitt, men er anonym.

Er du ny?

Svar på spørsmålet:

Jeg kjenner ikke så mange som SDD, men hvis folk bruker nickene sine så "kjenner" man en del etter å ha vært her en stund.

I RL kjenner jeg noen ytterst få. Har aldri vært på DOL-treff for det har vel ikke vært noen etter at jeg begynte her i 2002.

Kjenner ikke så mange jeg heller, altså. Nå begrenser det seg til et par stykker jeg har møtt, og noen jeg ikke har møtt men som jeg plaprer litt med i de sene timer. :)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Jeg kjente det ikke.

Er du ny?

Svar på spørsmålet:

Er vel "ny" ja. Føler jeg har vandret inn på et teselskap uten invitasjon, men uten å føle meg ubedt heller. Virker som folk her kjenner hverandre bare, snakker om ting de sender hverandre på msn og lignende. Virker som noen er mer aktive enn andre, og mer seriøse.

Skrevet

Er vel "ny" ja. Føler jeg har vandret inn på et teselskap uten invitasjon, men uten å føle meg ubedt heller. Virker som folk her kjenner hverandre bare, snakker om ting de sender hverandre på msn og lignende. Virker som noen er mer aktive enn andre, og mer seriøse.

Tror ikke det er så mange som kjenner hverandre godt, men enkelte av oss har diskutert så mye med hverandre at vi er litt husvarme, og det synes sikkert.

Det er selvfølgelig bare å slenge seg på!

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Tror ikke det er så mange som kjenner hverandre godt, men enkelte av oss har diskutert så mye med hverandre at vi er litt husvarme, og det synes sikkert.

Det er selvfølgelig bare å slenge seg på!

Vel. Har anbefalt forumet "overgrep" til ei venninne allerede. Hun har nettopp anmeldt stygge slemme mannen, og takket meg for at jeg viste henne et sted der hun kan få tilbakemelding fra folk i samme situasjon, uten å vise seg frem som man må gjøre i samtalegrupper.

Skrevet

Vel. Har anbefalt forumet "overgrep" til ei venninne allerede. Hun har nettopp anmeldt stygge slemme mannen, og takket meg for at jeg viste henne et sted der hun kan få tilbakemelding fra folk i samme situasjon, uten å vise seg frem som man må gjøre i samtalegrupper.

Det er bra.

Tror forumet for overgrep (og psykiatri) er gode og seriøse forum.

Skrevet

Et teselskap uten invitasjon? Hehe, ja kanskje det er litt sånn her til tider. Men venter du nå til folk kommer hjem fra byen og finner pcn før senga så kan du telle skrivefeiler på innlegg om du har lite å gjøre ihvertfall;)

Men du er velkommen altså. Du må bare bryte inn i "samtaler", svare på tråder, starte tråder osv og skrive mye så blir folk kjent med deg:)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Et teselskap uten invitasjon? Hehe, ja kanskje det er litt sånn her til tider. Men venter du nå til folk kommer hjem fra byen og finner pcn før senga så kan du telle skrivefeiler på innlegg om du har lite å gjøre ihvertfall;)

Men du er velkommen altså. Du må bare bryte inn i "samtaler", svare på tråder, starte tråder osv og skrive mye så blir folk kjent med deg:)

Vanskelig å være med på en diskusjon når jeg stort sett er på nett sent, som nå. Er litt av et b-menneske. Syns bare det er morsomt å lese alt som er her:) Må si det hender jeg sitter og ler for meg selv:)

Skrevet

Vanskelig å være med på en diskusjon når jeg stort sett er på nett sent, som nå. Er litt av et b-menneske. Syns bare det er morsomt å lese alt som er her:) Må si det hender jeg sitter og ler for meg selv:)

Ja, det er ikke så stor aktivitet så sent.

Du må være et C-menneske;)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Ja, det er ikke så stor aktivitet så sent.

Du må være et C-menneske;)

Nja. Ser på meg selv som et b-menneske, med en hang til å vente oppe til samboeren kommer hjem fra nattejobben. Som er omtrent nå, så jeg hopper av nettet og under dynen og later som jeg ikke har ventet i det hele tatt;)

Skrevet

Noen av oss kjenner hverandre i RL også, men langt fra alle. Jeg har møtt noen fra dol, andre har jeg kun hatt kontakt med gjennom svar i tråder her. Noen har jeg snakket en del med på msn, men ikke truffet i RL.

Du er selvfølgelig velkommen, det er bare å slenge seg på, være aktiv, svare på de trådene du har lyst å svare på - og husk at takhøyden egentlig er ganske høy her (i forhold til enkelte andre forum) - noe som er supert, spør du meg ;-)

Skrevet

Jeg har aldri møtt noen her i RL. Hvis du er flink til å skrive innlegg og ellers svare på andres innlegg, så tar det ikke lang tid før du føler deg relativt "hjemme" her :-)

Skrevet

Kjenner ikke så mange jeg heller, altså. Nå begrenser det seg til et par stykker jeg har møtt, og noen jeg ikke har møtt men som jeg plaprer litt med i de sene timer. :)

he? her sier du at du bare kjenner et par og under her sier du at du har truffet ca 100 osv

Skrevet

he? her sier du at du bare kjenner et par og under her sier du at du har truffet ca 100 osv

Stemmer nok det, ja.

Jeg møtte flertallet av disse på diverse treff, så det var jo ikke sånn at vi ble nære venner.

Men enkelte ble jeg naturligvis bedre kjent med enn andre, dog begrenser den nåværende rl-kontakten seg til noen veldig få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...