Gå til innhold

Hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Jeg roter meg alltid borti opptatte menn, er alle hustruers skrekk på byen sikkert...

Men jeg kutter alltid tvert av etterpå, når edruskapen og fornuften tar overhånden.

Så i helgen som var traff jeg en superhyggelig fyr, han ble med meg hjem og ble her helt til søndag kveld.

Jeg kjente han litt fra før, men han hadde hatt dame de siste åra, så da han ble med meg hjem tok jeg det for gitt at han hadde blitt singel faktisk, han er veldig skikkelig og ikke den utroe typen...

Men mandag kom og da fikk jeg høre at han har dame...

Pokker å, jeg liker han jo!

Så hva gjør jeg nå, tar kontakt eller lar være?

Å litt irritert er jeg og, han kunne jo nevnt damen...

Og jeg kunne sikkert spurt, selv om det bør være en selvfølge når en mann blir med meg hjem!

Nå er jeg rastløs og vet ikke hva jeg skal gjøre, noen som har gode råd?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• MsSophie

4

• isadorah

4

• ekte nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest like greit
Skrevet

La vær å ta kontakt når du vet at han er opptatt.

Skrevet

Vil du ha en mann som er villig til å være utro, til og med uten å nevne kjæresten med et ord?

Skrevet

Ehheee....hallo?

Hvis du alltid roter deg bort i opptatte menn, så burde du erfaringsmessig også vite at de ikke alltid sier i fra at de er opptatte selv om de blir med hjem.

:-)

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Dere altså..

Poenget er jo at jeg egentlig ikke bryr meg om mannen er opptatt for bare en gangs skyld, det er jo en liten fordel, da blir det ikke noe mas i etterkant! Dessuten bruker det jo å komme opp fordi mannen er redd det skal komme ut, men det skjedde ikke denne gangen! Kynisk? Ja, jeg vet!

Men denne gangen liker jeg han og da blir jo ting litt annerledes.

Og det at han har vært utro spiller egentlig ingen rolle faktisk, som sagt er han ikke egentlig ikke typen til det, og jeg tror sjansen for at min kommende partner er utro er akkurat like stor om jeg ikke vet at han har vært det før!

Skrevet

Da håper jeg du blir skikkelig, dypt forelsket i ham, for dernest å bli dypt sviktet av ham.

Det ville være til pass for deg.

Skrevet

Ettersom du kjente han litt fra før, kjente han kanskje deg også litt fra før? Da kan det vel hende at han tok det for gitt at du ikke hadde forandret deg - at du var med på notene, liksom.....?

Ikke ta kontakt nå. Hvis forholdet hans er i ferd med å ryke, kommer han til å oppsøke deg etterhvert hvis han er interessert.

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Da håper jeg du blir skikkelig, dypt forelsket i ham, for dernest å bli dypt sviktet av ham.

Det ville være til pass for deg.

Fordi at??

Alt er lov i krig og kjærlighet vet du, men noen ting er litt mer taktiske enn andre!

Og utroskap er et tegn på at samlivet ikke går så bra, så det eneste jeg gjør er å bekrefte en allerede faktisk ting!

Klarer ikke å bli overveldet av dårlig samvittighet jeg altså, sorry...

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Ettersom du kjente han litt fra før, kjente han kanskje deg også litt fra før? Da kan det vel hende at han tok det for gitt at du ikke hadde forandret deg - at du var med på notene, liksom.....?

Ikke ta kontakt nå. Hvis forholdet hans er i ferd med å ryke, kommer han til å oppsøke deg etterhvert hvis han er interessert.

Vi kjente hvarandre ikke så godt at han visste noe om privatlivet mitt da, men han visste nok at jeg var singel!

Men det er vel bare å vente å se ja, det er nok det beste at ting er opp til han!

Skrevet

Fordi at??

Alt er lov i krig og kjærlighet vet du, men noen ting er litt mer taktiske enn andre!

Og utroskap er et tegn på at samlivet ikke går så bra, så det eneste jeg gjør er å bekrefte en allerede faktisk ting!

Det er ingen som forlanger at du skal ha dårlig samvittighet. Empati ligger ikke for alle.

På sett og vis fortjener dere egentlig hverandre,så jeg sier bare "go for it!"

Skrevet

Vi kjente hvarandre ikke så godt at han visste noe om privatlivet mitt da, men han visste nok at jeg var singel!

Men det er vel bare å vente å se ja, det er nok det beste at ting er opp til han!

Du behøver i allefall ikke å ha dårlig samvittighet, syns nå jeg da.

Håper du blir kvitt rastløsheten snart!

Skrevet

Det er ingen som forlanger at du skal ha dårlig samvittighet. Empati ligger ikke for alle.

På sett og vis fortjener dere egentlig hverandre,så jeg sier bare "go for it!"

Mener du virkelig at single kvinner har ansvar for at menn i forhold ikke skal være utro??

Skrevet

Fordi at??

Det er derfor jeg håper inderlig at du vil oppleve akkurat det samme.

Så kanskje det begynner å gå opp for deg hva det er du driver med.

Skrevet

Mener du virkelig at single kvinner har ansvar for at menn i forhold ikke skal være utro??

Nei, selvfølgelig ikke - hvis man ønsker å spise restemat så velbekommen.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke - hvis man ønsker å spise restemat så velbekommen.

Så det eneste som gjelder er at alle finner seg en ukysset jomfru og blir hos han/henne resten av livet? Fine greier...

Skrevet

Så det eneste som gjelder er at alle finner seg en ukysset jomfru og blir hos han/henne resten av livet? Fine greier...

Jepp - det er det eneste som gjelder.

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Det er derfor jeg håper inderlig at du vil oppleve akkurat det samme.

Så kanskje det begynner å gå opp for deg hva det er du driver med.

Hva jeg driver med?

Er det ikke heller han som driver med noe?

Er det virkelig min oppgave å drive med omfattende utspørring kl 0200 for å finne ut om mannen har dame?

Nei, ærlig talt, det synes jeg ikke, er mannen utro så er det vel for at det ikke går så bra der hjemme, og det tar ikke jeg ansvar for!

Det ansvaret ligger vel heller hos mannen og den forsmådde hustru?

Skrevet

Fordi at??

"Alt er lov i krig og kjærlighet vet du"

Nei, det er det ikke...

Skrevet

Dere altså..

Poenget er jo at jeg egentlig ikke bryr meg om mannen er opptatt for bare en gangs skyld, det er jo en liten fordel, da blir det ikke noe mas i etterkant! Dessuten bruker det jo å komme opp fordi mannen er redd det skal komme ut, men det skjedde ikke denne gangen! Kynisk? Ja, jeg vet!

Men denne gangen liker jeg han og da blir jo ting litt annerledes.

Og det at han har vært utro spiller egentlig ingen rolle faktisk, som sagt er han ikke egentlig ikke typen til det, og jeg tror sjansen for at min kommende partner er utro er akkurat like stor om jeg ikke vet at han har vært det før!

Kynisk? Nei - naiv.

Skrevet

For din egen skyld burde du jo bare drite i ham. Han ser ikke ut som han er av den trofaste typen og jeg tviler på at hvis dere hadde havnet i et forhold at han hadde vært trofast med deg.

Du vet, en gang utro - alltid utro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...