Gå til innhold

Hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi at??

Alt er lov i krig og kjærlighet vet du, men noen ting er litt mer taktiske enn andre!

Og utroskap er et tegn på at samlivet ikke går så bra, så det eneste jeg gjør er å bekrefte en allerede faktisk ting!

Klarer ikke å bli overveldet av dårlig samvittighet jeg altså, sorry...

Det trenger du da ikke ha heller, du har ikke vært utro mot noen.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• MsSophie

4

• isadorah

4

• ekte nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest exelskerinnen
Skrevet

Hvorfor ikke bare drite i å spørre "bedreviterne" her inne, og følg hva ditt eget hjerte befaler.

Skrevet

Dere altså..

Poenget er jo at jeg egentlig ikke bryr meg om mannen er opptatt for bare en gangs skyld, det er jo en liten fordel, da blir det ikke noe mas i etterkant! Dessuten bruker det jo å komme opp fordi mannen er redd det skal komme ut, men det skjedde ikke denne gangen! Kynisk? Ja, jeg vet!

Men denne gangen liker jeg han og da blir jo ting litt annerledes.

Og det at han har vært utro spiller egentlig ingen rolle faktisk, som sagt er han ikke egentlig ikke typen til det, og jeg tror sjansen for at min kommende partner er utro er akkurat like stor om jeg ikke vet at han har vært det før!

Du har i alle fall ikke høye forventninger, den skal du ha :)

Skrevet

Hva jeg driver med?

Er det ikke heller han som driver med noe?

Er det virkelig min oppgave å drive med omfattende utspørring kl 0200 for å finne ut om mannen har dame?

Nei, ærlig talt, det synes jeg ikke, er mannen utro så er det vel for at det ikke går så bra der hjemme, og det tar ikke jeg ansvar for!

Det ansvaret ligger vel heller hos mannen og den forsmådde hustru?

Hvor ansvaret ligger er da ganske uviktig. Poenget er om du føler empati med den som sitter hjemme. Utroskap trenger ikke bety at forholdet er dårlig, det kan også bety at mannen er en drittsekk. Og kanskje kjæresten hans ikke vet det?

Skrevet

Hvorfor ikke bare drite i å spørre "bedreviterne" her inne, og følg hva ditt eget hjerte befaler.

Det er en ganske avslørende og dårlig hersketeknikk å kalle de som er uenig med deg "bedrevitere". Det er også ganske dumt av deg å anbefale henne å ikke høre på de som gir råd, ettersom mange her prøver å advare henne fra å bli såret.

Gjest exelskerinnen
Skrevet

Det er en ganske avslørende og dårlig hersketeknikk å kalle de som er uenig med deg "bedrevitere". Det er også ganske dumt av deg å anbefale henne å ikke høre på de som gir råd, ettersom mange her prøver å advare henne fra å bli såret.

Å be om råd i en slik situasjon, er bortkastet og destuktivt. Det er det flere som har erfart, og burde ta lærdom av.

Å be vedkommende "følge sitt eget hjerte" istedet for "bedreviternes" råd, er ikke og vil aldri bli en hersketeknikk.

Skrevet

Å be om råd i en slik situasjon, er bortkastet og destuktivt. Det er det flere som har erfart, og burde ta lærdom av.

Å be vedkommende "følge sitt eget hjerte" istedet for "bedreviternes" råd, er ikke og vil aldri bli en hersketeknikk.

Det var ikke det at du ba henne følge sitt eget hjerte som var hersketeknikk. Det var ordet "bedreviterne" som du slengte på.

Skrevet

Det var ikke det at du ba henne følge sitt eget hjerte som var hersketeknikk. Det var ordet "bedreviterne" som du slengte på.

Beklager at du oppfatter det som en hersketeknikk.

Mitt råd er velmenende og seriøst ment, for alle de som ønsker råd i slike situasjoner.

Det fører sjeldent noe positivt med seg.

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Kynisk? Nei - naiv.

Eller realistisk...

Gjest -lonelyP
Skrevet

Dere altså..

Poenget er jo at jeg egentlig ikke bryr meg om mannen er opptatt for bare en gangs skyld, det er jo en liten fordel, da blir det ikke noe mas i etterkant! Dessuten bruker det jo å komme opp fordi mannen er redd det skal komme ut, men det skjedde ikke denne gangen! Kynisk? Ja, jeg vet!

Og det at han har vært utro spiller egentlig ingen rolle faktisk, som sagt er han ikke egentlig ikke typen til det, og jeg tror sjansen for at min kommende partner er utro er akkurat like stor om jeg ikke vet at han har vært det før!

Du høres ut som en smart jente. Dersom han ikke sitter med mange barn (eller et barn for den saks skyld, må passe på å ikke bli hengt her inne) så er han kanskje verdt å gå for. Du behøver jo ikke hoppe til sengs med han igjen før ting er litt mer klarlagt.

Single jenter kan ikke hele tiden ta hensyn til damer histen og pisten, det er nok av damer som har snappet mannfolk rett foran nesen på meg, så hvorfor skulle ikke jeg om jeg fikk sjansen?

Gjest Ikke typen liksom.. hehe
Skrevet

Dere altså..

ikke typen til å være utro.. klart han er det! Han er flink å spille at han ikke "vanligvis" ville vært utro, ingen vet det, men han er det likevel.

Lille naive jente:)

Gjest på sjekkern....
Skrevet

ikke typen til å være utro.. klart han er det! Han er flink å spille at han ikke "vanligvis" ville vært utro, ingen vet det, men han er det likevel.

Lille naive jente:)

Så lenge han ikke har forandret seg drastisk i løpet av de siste månedene, er han ikke typen til det!

Og tro meg, jeg kjenner mange som er notorisk utro, så jeg kjenner til sorten...

Tror nok utroskap er litt mer utbredt enn hva mange av dere her inne tror, så kanskje det er dere som er litt naive?

Skrevet

Eller realistisk...

Du er ikke mye realistisk dersom du tror at en mann som er utro når du treffer ham, kommer til å behandle deg noe bedre.

Det er ikke annet enn naivt.

Skrevet

Så lenge han ikke har forandret seg drastisk i løpet av de siste månedene, er han ikke typen til det!

Og tro meg, jeg kjenner mange som er notorisk utro, så jeg kjenner til sorten...

Tror nok utroskap er litt mer utbredt enn hva mange av dere her inne tror, så kanskje det er dere som er litt naive?

Du sier at han ikke er typen til å være utro, men at utroskap er utbredt og vi er naive som ikke godtar det? Eller misforsto jeg deg nå?

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Du er ikke mye realistisk dersom du tror at en mann som er utro når du treffer ham, kommer til å behandle deg noe bedre.

Det er ikke annet enn naivt.

Det hørest ut som om jeg skal gifte meg med denne fyren, det dreier seg ikke om det, men det kan jo hende at det er verdt å bli bedre kjent med han.

Og viser det seg at han er en jeg har lyst å tilbringe mere tid sammen, så må jeg jo velge å se bort fra at han var utro mot eksen.

Visst det er sånn at alle utroe menn er totalt ubrukbare er det et veldig begrenset antall som er tilbake.

Eneste forskjellen er jo at jeg med sikkerhet vet at denne har vært utro, isteden for at jeg møter en annen mann som velger å ikke nevne at han vært utro i et tidligere forhold, og hvem er det som gidder å nevne det til noen, visst det betyr kroken på døra?

Så sjansen for å bli lurt

anser jeg ikke som veldig mye større hos denne mannen, i forhold til andre menn jeg kjenner!

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Du sier at han ikke er typen til å være utro, men at utroskap er utbredt og vi er naive som ikke godtar det? Eller misforsto jeg deg nå?

Ikke typen til er egentlig ikke rett måte å si det på, men han har ikke vært det før da, og det har jeg hørt av flere, ikke bare fra han (før dette skjedde) , men også av et par av vennene hans nå i ettertid!

Og jeg mener at om jeg skulle gitt alle som tidligere har vært utro på båten, hadde det ikke vært mange å valgt i her jeg bor, for ganske mange har i løpet av sitt voksne liv vært utro, men jeg dømmer dem ikke for det!

Men her inne fikk jeg inntrykket av at det ikke skjedde ofte og at de som har vært det er notoriske, og det tror jeg ikke på!

Skrevet

Ikke typen til er egentlig ikke rett måte å si det på, men han har ikke vært det før da, og det har jeg hørt av flere, ikke bare fra han (før dette skjedde) , men også av et par av vennene hans nå i ettertid!

Og jeg mener at om jeg skulle gitt alle som tidligere har vært utro på båten, hadde det ikke vært mange å valgt i her jeg bor, for ganske mange har i løpet av sitt voksne liv vært utro, men jeg dømmer dem ikke for det!

Men her inne fikk jeg inntrykket av at det ikke skjedde ofte og at de som har vært det er notoriske, og det tror jeg ikke på!

Nei, det er nok ikke alle som er utro en gang, som er det igjen.

Jeg har, for eksempel, vært utro en gang. Men det var da jeg var veldig ung og i et forhold hvor kjæresten min ikke hadde brydd seg allikevel, da han uansett bare ønsket meg for sex. Det var dumt, allikevel, men er ikke en indikasjon på at jeg vil gjøre det igjen.

Bare trå forsiktig :)

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Nei, det er nok ikke alle som er utro en gang, som er det igjen.

Jeg har, for eksempel, vært utro en gang. Men det var da jeg var veldig ung og i et forhold hvor kjæresten min ikke hadde brydd seg allikevel, da han uansett bare ønsket meg for sex. Det var dumt, allikevel, men er ikke en indikasjon på at jeg vil gjøre det igjen.

Bare trå forsiktig :)

Det skal jeg gjøre!

Jeg var også utro en gang for mange år siden, men det var i et veldig dårlig forhold, og det ble begynnelsen på slutten på forholder, selv om jeg holdt ut et par år til...

Gjest ikke typen liksom, hehe
Skrevet

Det skal jeg gjøre!

Jeg var også utro en gang for mange år siden, men det var i et veldig dårlig forhold, og det ble begynnelsen på slutten på forholder, selv om jeg holdt ut et par år til...

Så du er typen til det selv også. da passer dere nok godt for hverandre. Ingen er typen til det, men begge er utro likevel. Finnes da alltid en unskyldning, eller:P

Fint par, begge utro, men vi snakker ikke høyt om det. good luck...

Gjest på sjekkern....
Skrevet

Så du er typen til det selv også. da passer dere nok godt for hverandre. Ingen er typen til det, men begge er utro likevel. Finnes da alltid en unskyldning, eller:P

Fint par, begge utro, men vi snakker ikke høyt om det. good luck...

Akkurat det jeg mente, at noen her inne må være fryktelig godtroende, tror nok mange av oss har vært utro på et tidspukt i livet, selv om det ikke kan unnskyldes kan det forklares i noen tilfelle!

Og det har aldri vært i tankene mine å være utro siden det, og jeg er jammen ikke sikker på om det kommer til å skje igjen heller...

Men det er åpenbart du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...