Gå til innhold

Hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Se det slik: han har med vitende og vilje blitt med EN ANNEN hjem enn den han har en forpliktelse ovenfor. Jeg syns også at det er litt av en selvfølge at man er singel om man blir med en person hjem uten videre.

Vil du ha denne personen inn på sjela di når du vet at han er i stand til, og ikke bare det men absolutt villig til, å svikte den som sitter hjemme og ikke vet noenting?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

8

• MsSophie

4

• isadorah

4

• ekte nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest -lonelyP
Skrevet

Nei, det er nok ikke alle som er utro en gang, som er det igjen.

Jeg har, for eksempel, vært utro en gang. Men det var da jeg var veldig ung og i et forhold hvor kjæresten min ikke hadde brydd seg allikevel, da han uansett bare ønsket meg for sex. Det var dumt, allikevel, men er ikke en indikasjon på at jeg vil gjøre det igjen.

Bare trå forsiktig :)

"Jeg har, for eksempel, vært utro en gang"

Sier hun som hardt påstod i en annen tråd at utro kunne hun aldri,aldri være... Glimtipper, du besviste nettopp at teorien min stemmer!

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Jeg hadde med meg en skikkelig kjekk type hjem engang for noen år siden.

Vi elsket og etterpå klarte han å si noe om dama si som jeg selvfølgelig ikke visste noe om, jeg klarte heldigvis å gi han et skikkelig sugemerke, det syns jeg nemlig han fortjente.

Skrevet

"Jeg har, for eksempel, vært utro en gang"

Sier hun som hardt påstod i en annen tråd at utro kunne hun aldri,aldri være... Glimtipper, du besviste nettopp at teorien min stemmer!

Jeg snakket om det forholdet jeg er i nå :) Der kunne jeg ikke ha vært utro. Da hadde jeg mistet samboeren min, i tillegg til å såre han dypt, og det vil jeg for all del unngå.

Jeg har forresten vokst en god del etter at jeg var utro, jeg var bare 18 år gammel, og ville aldri ha vært i den typen forhold som det var noen gang igjen. Uansett kalte jeg det bare utroskap for å gjøre et poeng ut av det. Det kunne knapt defineres som det, all den tid kjæresten min ga blanke faen (unnskyld språket :P).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...