Gjest rota Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Ja, ikke misforstå, det har ikke noe med sex å gjøre. Heter det kanskje noe annet. Jeg er på jakt etter en slik med 3 bein med massasjekuler på beina hvis dere skjønner hva jeg mener. Har prøvd og søke på nettet, men da får jeg jo bare opp sexsider. Jeg har en slik selv, og tenkte å kjøpe en til julegave til en som har stive muskler, men hvor får jeg tak i det? Det er mange år siden jeg kjøpte den jeg har og den kjøpte jeg på en messe. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Har du sett i helsekostbutikker? Jeg kjøpte det der i julegave en gang, sammen med massasjeolje for stive ledd. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Eller på apoteket har sett det der også, men jeg kjøpte min på helsekost og er jo bare så godt da mmmmmmmm 0 Siter
Gjest rota Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Eller på apoteket har sett det der også, men jeg kjøpte min på helsekost og er jo bare så godt da mmmmmmmm Takk til deg og shira, helsekost ja, og kanskje apotek, det tenkte jeg ikke på. Må ut på senter og sjekke om jeg finner noe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Å, du mener en slik treting? Da er det nok på helsekosten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.