Gå til innhold

Hvor kjøper man massasjestav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ikke misforstå, det har ikke noe med sex å gjøre. Heter det kanskje noe annet. Jeg er på jakt etter en slik med 3 bein med massasjekuler på beina hvis dere skjønner hva jeg mener. Har prøvd og søke på nettet, men da får jeg jo bare opp sexsider.

Jeg har en slik selv, og tenkte å kjøpe en til julegave til en som har stive muskler, men hvor får jeg tak i det? Det er mange år siden jeg kjøpte den jeg har og den kjøpte jeg på en messe.

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sett i helsekostbutikker?

Jeg kjøpte det der i julegave en gang, sammen med massasjeolje for stive ledd.

Skrevet

Eller på apoteket har sett det der også, men jeg kjøpte min på helsekost og er jo bare så godt da mmmmmmmm

Skrevet

Eller på apoteket har sett det der også, men jeg kjøpte min på helsekost og er jo bare så godt da mmmmmmmm

Takk til deg og shira, helsekost ja, og kanskje apotek, det tenkte jeg ikke på. Må ut på senter og sjekke om jeg finner noe.

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Å, du mener en slik treting? Da er det nok på helsekosten...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...