Gjest Fritt Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/10/451834.html Skrives det ikke kjempefint? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Blir du overrasket av skriveleifer i nettavisene? Da har du en uuttømmelig kilde for overraskelser i alle nettavisene :-) "................................................" 0 Siter
Gjest Fritt Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Blir du overrasket av skriveleifer i nettavisene? Da har du en uuttømmelig kilde for overraskelser i alle nettavisene :-) "................................................" Ikke overrasket. Bare jeg som lurte på om jeg hadde skrevet feil i alle år. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Ikke overrasket. Bare jeg som lurte på om jeg hadde skrevet feil i alle år. Du har rett - det skal selvfølgelig ikke deles opp i to ord :-) "..............................................." 0 Siter
Lula Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Blir du overrasket av skriveleifer i nettavisene? Da har du en uuttømmelig kilde for overraskelser i alle nettavisene :-) "................................................" Ikke bare i nettavisene 0 Siter
Prozak Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Ikke bare i nettavisene Sikkert ikke, men det virker som om det er mer fremtredene i nettavisene enn i papirutgavene. "............................................" 0 Siter
UndrendePåDetMeste Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Typisk amerikanisering av sråket vårt. Vil anta at forfatteren er relativt ung. Typisk engelsk å dele opp ord som vi i Norge setter sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.