Gjest araknofobisk Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Da tenker jeg på ederkopper her i Norge... Gutten vår har fått et stygt stikk som har hovnet opp. Det er rødt og hissig med klump i midten. Legen trodde at det var et edderkoppstikk. Han går på antibiotika. Sikkert pga borrelia... Stikket er blitt verre etter dette legebesøket.....og da dukket tanken opp....*grøsser* Noen som vet??? 0 Siter
Aryane Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Vet desverre ikke noe om dette, men grøsser bare ved tanken....! 0 Siter
astridny Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det tviler jeg på at de gjør,men jeg vet ikke Alle norske edderkopper har gift i seg,men ikke nok til å drepe ett menneske. 0 Siter
UndrendePåDetMeste Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Ehm. Nei. Nå kan jeg ikke si at jeg har personlig erfaring, men skulle ikke tro det nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.