Gå til innhold

PC eller i album?

Anbefalte innlegg

Gjest Fotobilder
Skrevet

PC blir jo mer og mer brukt. Ville dere sluttet med å fremkalle fotobilder og lime de i album?

Når jeg viser venner bilder, så viser jeg bildene fra PC og ikke fra album..

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker best det gamle dinosaur-kameraet mitt! Så da blir det noen bilder i album og noen ligger der i konvoluttene sine.

Skrevet

Må innrømme at det har blitt mindre av det med tiden, men jeg syns fremdeles det er koselig med album, kom på nå at jeg har glemt å hente bilder som jeg sendte til fremkalling forrige uke.

Fordelen med digitalt er jo at man kan se gjennom bildene på forhånd og bare fremkalle de man vil ha.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har digitalkamera på sjette året nå. Printer ut skrytebildene jeg vil sette i album eller henge på veggen, resten ligger på PC, på CD/DVD og godt lagret (forhåpentligvis, i alle fall) hos Eurofoto på Breim. Syns det er enklere å finne frem et bilde fra PC enn fra en konvolutt blant hundrevis av konvolutter. Men så har jeg alle bilder liggende i kataloger for år og måned, så der er ikke mye rot i systemet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...