Gå til innhold

blå flekker under armene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg har brukt f.eks rosa tskjorter/topper, og får svetteflekker under armene og vasker dem etterpå, blir svetteflekkene blå! er dette pga. deodoranten jeg bruker? mener dette har skjedd med ulike deoer, virker som det er en slags kjemisk reaksjon mellom svetten og deoen og kanskje såpen når de er i vask... hvorfor skjer dette og hvordan kan jeg unngå det...flekkene går ikke bort, og har skjedd på nesten alle de rosa toppene jeg har. skikkelig blå flekker... svetter jeg unormalt mye eller? kan jeg ikke bruke vanlig deo? pleier også å få slike gule svetteflekker som en annen startet en tråd om for en stund siden...

Skrevet

Har ikke opplevd og få blå flekker, men det høres jo ut som det kan være deodoranten.

Jeg fikk slike gule før, byttet deodorantmerke, bruker nå Biotherm, og problemet er borte for min del.

Skånsom mot huden er den også.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener. Får du blå flekker under armene? Eller mener du at skjorten din får blå flekker under ermene? Armer og ermer er to forskjellige ting, så det er ikke helt klart hva du mener....

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener. Får du blå flekker under armene? Eller mener du at skjorten din får blå flekker under ermene? Armer og ermer er to forskjellige ting, så det er ikke helt klart hva du mener....

nei jeg mener på selve tskjorta, ikke under armene...:) var nok litt uklar der ja. men er vel deodoranten som gjør det kanskje...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...