Gå til innhold

Hvordan skal dere tilbringe lørdagskvelden?

Anbefalte innlegg

Nå preges 100 nyeste av diskusjon om diverse, og siden jeg er litt giddalaus (som man sier på min dialekt) i kveld, orker jeg ikke lese hele trådene, og kan jo derfor ikke blande meg inn.

Så da får man lage sin egen tråd :-)

I kveld skal jeg ha det stille og rolig, vel rolig blir det vel kanskje ikke allikevel, siden guttungen på 4 har en kamerat på overnatting *svetter*

Jeg er optimist og har ett lite håp om og få de i seng i 20.00 tiden, slik at jeg kan finne meg ett glass rødvin *dukker* og skrive ferdig julekortene.

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Velouria

4

• keinstein

4

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest svaksterk

Av alle ting så skal jeg på pokerkveld og spille om småpenger. Det kan bli litt morsomt :-) Tror ikke jeg har spillt poker på 6 år, på en danmarksferie.

Håper du får ungene i seng da, i åttetiden :-)

Ha en fin kveld

Når jenta min er i seng så blir de tlitt surfing,så skal vi lage taco og så blir det en julefilm på stor lerret,

Gleder meg.

Hm. Veldig høy drittungefaktor i noen av trådene i kveld, det er sant. Jeg tror i alle fall jeg skal hold meg unna Dol noen timer til de har gått seg reine.

Jeg skal jobbe litt. Så skal jeg (kanskje) se på tv. Mannen min er på julebord, så jeg kan for eksempel spille musikk han misliker, eller lese lenge uten at noen snakker til meg, eller - vi får se. Jeg har rødvin i skapet og stabler med bøker og et piano.

Antakelig gjør jeg ingen av delene, men. Jo, vi skal jeg nok drikke litt av.

Ha en fin kveld!

Annonse

Jeg skal varme opp pinnekjøtt fra i går (som jeg fikk med hjem fra julebordet fordi det ble så mye til overs).

Det skal få brase godt under grillen i ovnen, og så skal jeg maule det og nyte deilig kald pils til!

(Resten av familien spiser pizza.)

:o)

Jeg skal varme opp pinnekjøtt fra i går (som jeg fikk med hjem fra julebordet fordi det ble så mye til overs).

Det skal få brase godt under grillen i ovnen, og så skal jeg maule det og nyte deilig kald pils til!

(Resten av familien spiser pizza.)

:o)

Å kan jeg få komme? Pinnekjøtt er snadder.

*gleder meg til julebord neste lørdag*

Annonse

Kos deg med rødvin du!

Her er vi hjemme alene guttungen og jeg sambo er på jobb og kommer ikke hjem før neste lørdag.

Sitter å tenker på om vi skal skålde mandler i kveld, skal bruke de i marsipan.

Julekortene er ferdig, rødvinsglasset gjenstår.

Har fått guttene inn i senga, men skravla går. Er jo koselig og høre på de også da :o)

Her har vi fått Snorkfrøken i seng, og Lillemann er snart på vei samma veien. :)

Etterpå kommer naboene over på litt ost og vin og Tre brødre som ikke er brødre på dvd. .)

Hørtes ut som en koselig kveld!

Vi liker også ost, kjeks, vin og gode venner.

Når jenta min er i seng så blir de tlitt surfing,så skal vi lage taco og så blir det en julefilm på stor lerret,

Gleder meg.

Kanskje jeg skulle sette på en julefilm jeg også, for og komme litt i julestemning. Kom litt når jeg skrev ferdig julekortene, men langt fra nok.

Hm. Veldig høy drittungefaktor i noen av trådene i kveld, det er sant. Jeg tror i alle fall jeg skal hold meg unna Dol noen timer til de har gått seg reine.

Jeg skal jobbe litt. Så skal jeg (kanskje) se på tv. Mannen min er på julebord, så jeg kan for eksempel spille musikk han misliker, eller lese lenge uten at noen snakker til meg, eller - vi får se. Jeg har rødvin i skapet og stabler med bøker og et piano.

Antakelig gjør jeg ingen av delene, men. Jo, vi skal jeg nok drikke litt av.

Ha en fin kveld!

He he, må nytte sjangsen når man er alene :-)

Vin og god bok er jo alltid en fulltreffer! Kos deg!

Av alle ting så skal jeg på pokerkveld og spille om småpenger. Det kan bli litt morsomt :-) Tror ikke jeg har spillt poker på 6 år, på en danmarksferie.

Håper du får ungene i seng da, i åttetiden :-)

Ha en fin kveld

De er egentlig i senga, men de herjer litt på.

Tenkte jeg skulle gi de frist til ni, da får det bli stille.

Poker er moro, vi spilte det litt for gøy før.

He he, pass godt på lommeboka da ;-) Kan fort bli ivrig, iallefall jeg *rødmer*

Gjest trultemor25

Jeg og vesla er alene hjemme i helga, sambo er på julebord på Kielferga. Jeg har fått lilletuppa i seng og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg se på TV, drive med dataen, fortsette litt på fotoalbumet eller finne en film? Hmm. Jeg har hvertfall et par pils, og så skal jeg lage med noe snacks senere i kveld, taconachos, så får vi se hva jeg finner på. Har holdt på her hjemme i hele dag, har egentlig ikke gjort så mye men ting tar tid når man har en baby som begynner å sutre så fort man går ut av synsfeltet dens! *slitsomt* Nå har jeg satt på litt kongerøkelse for første gang dennjula så skal vi se om jeg kan få litt julestemning og. :) Og så skal jeg bare slappe av.

Jeg og vesla er alene hjemme i helga, sambo er på julebord på Kielferga. Jeg har fått lilletuppa i seng og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg se på TV, drive med dataen, fortsette litt på fotoalbumet eller finne en film? Hmm. Jeg har hvertfall et par pils, og så skal jeg lage med noe snacks senere i kveld, taconachos, så får vi se hva jeg finner på. Har holdt på her hjemme i hele dag, har egentlig ikke gjort så mye men ting tar tid når man har en baby som begynner å sutre så fort man går ut av synsfeltet dens! *slitsomt* Nå har jeg satt på litt kongerøkelse for første gang dennjula så skal vi se om jeg kan få litt julestemning og. :) Og så skal jeg bare slappe av.

Ting tar tid med en baby i hus ja :o)

I kveld får du gjøre akkurat det du har lyst, nyte roen.

Så kan du jo ta ei pils og dole litt?

Jeg venter enda på at disse guttene skal få besøk av Jon Blund så jeg kan få rødvinsglasset mitt. Jøss, høres jeg desperat ut etter vin nå eller ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...