Gå til innhold

Hvordan skal dere tilbringe lørdagskvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pubrunde du, det er moro! Håper du koste deg.

Jepp, bortsett fra at han jeg var sammen men ble påkjørt av en som gjorde det med vilje på veien hjem.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Velouria

4

• keinstein

4

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ta det helt rolig, med et par sixpacker med øl, en flaske vin o.l., for å trappe sakte ned etter fredagens julebord :-)

"..............................................."

sakte ned?

Du høres mer ut som haren som legger seg ned og sover før mållinjen. :#)

Skrevet

He he, må nytte sjangsen når man er alene :-)

Vin og god bok er jo alltid en fulltreffer! Kos deg!

Det ER hyggelig å drikke litt vin og lese. Faren er naturligvis at man kan komme til å synes boka er bedre enn den er.

Det har hendt meg. Men jeg våger det vel.

:)

Skrevet

kombinerer å pakke ut av pappesker etter flytting pluss totalrengjøring med et par øl. blir litt festligere da.

I alle vinduene på andre siden av gaten er det stearinlys og lørdagskos. Ikke til å unngå at man føler seg litt stusselig.

Skrevet

Jepp, bortsett fra at han jeg var sammen men ble påkjørt av en som gjorde det med vilje på veien hjem.

HÆ! Kødder du eller? Fy faen, det er altfor mange idioter der ute.

Håper det gikk bra med ham.

Skrevet

Gikk det bra med han?

Hva folk kan få seg til og gjøre, blir helt oppgitt jeg.

Skrevet

Jeg og vesla er alene hjemme i helga, sambo er på julebord på Kielferga. Jeg har fått lilletuppa i seng og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg se på TV, drive med dataen, fortsette litt på fotoalbumet eller finne en film? Hmm. Jeg har hvertfall et par pils, og så skal jeg lage med noe snacks senere i kveld, taconachos, så får vi se hva jeg finner på. Har holdt på her hjemme i hele dag, har egentlig ikke gjort så mye men ting tar tid når man har en baby som begynner å sutre så fort man går ut av synsfeltet dens! *slitsomt* Nå har jeg satt på litt kongerøkelse for første gang dennjula så skal vi se om jeg kan få litt julestemning og. :) Og så skal jeg bare slappe av.

Off topic, men Trultemor minte meg på hvordan det var med så lite barn:

Da den første plutselig en dag kom krabbende rundt hjørnet fra kjøkkenet og inn i stua med et triumferende smil, ante jeg at hun skjønte at nå var det slutt med freden for mamma.

Jeg hadde gått fra henne for et par sekunder for å hente noe, hun var sein til å gå og lagde ville, sinte hyl i månedsvis så fort jeg bare var såvidt av syne og hun måtte sitte igjen blant alle sleivene og vispene på kjøkkengulvet.

Men plutselig fikk hun det altså til, og det fjeset hun satte opp da hun kom rundt hjørnet, halvveis krabbende og halvveis akende, det glemmer jeg aldri.

Jeg er helt sikker på at hun ante hva det innebar at hun kunne komme uventet etter meg.

:o

Skrevet

kombinerer å pakke ut av pappesker etter flytting pluss totalrengjøring med et par øl. blir litt festligere da.

I alle vinduene på andre siden av gaten er det stearinlys og lørdagskos. Ikke til å unngå at man føler seg litt stusselig.

Har du ikke ett lys du kan tenne du også?

Så blir det koselig og deg også. Og så kan du tenke på hvor koselif alt blir når du er kommer skikkelig iorden :o)

Skrevet

Har du ikke ett lys du kan tenne du også?

Så blir det koselig og deg også. Og så kan du tenke på hvor koselif alt blir når du er kommer skikkelig iorden :o)

joda. Har tent en del lys faktisk. Og hengt opp julestjerne i vinduet. Ser sikkert koselig ut utenfra og det ser unektelig bedre ut inne også.

Takk for at du minnet med på det. :)

Skrevet

joda. Har tent en del lys faktisk. Og hengt opp julestjerne i vinduet. Ser sikkert koselig ut utenfra og det ser unektelig bedre ut inne også.

Takk for at du minnet med på det. :)

De som ser inn til deg tenker det samme som når du ser inn til de :-)

Skrevet

HÆ! Kødder du eller? Fy faen, det er altfor mange idioter der ute.

Håper det gikk bra med ham.

Nei, jeg kødder ikke. Og han brakk armen og det er krise for en rullestolbruker

Skrevet

Gikk det bra med han?

Hva folk kan få seg til og gjøre, blir helt oppgitt jeg.

Jeg blir også oppgitt. Og forbannet

Skrevet

Jeg er også giddalaus i kveld (er du fra Bergen?) var ute i går så jeg er litt trett i dag.

Har spist god middag/kvelds, nå skal minsten hvert øyeblikk i seng og jeg tenkte jeg skulle se filmen på TVN.

Eldstegutten har besøk av en kamerat, men de ville ikke se noe romantisk drit, som han sa, så de ser film på rommet.

Etter filmen er det vel natt?

Skrevet

Jeg sitter her og drikker en nyyydelig Beaujolais, mannen sitter i stuen med en ny bok jeg gav ham, mulig jeg setter meg i sofaen ved siden av ham og leser "et velsignet barn" av Linn Ullmann, har akkurat startet på den og har ikke lest noe av henne før, så det blir spennende om jeg liker den, men so far so good.

Og du trenger ikke dukke fordi du drikker rødvin mens unga er hjemme, herregud!

Skrevet

Det var trist å høre. Det er mange som ikke bruker hodet. Empati er et kodeord.

Skrevet

Å kan jeg få komme? Pinnekjøtt er snadder.

*gleder meg til julebord neste lørdag*

Nei og nei. Nå er det for sent - skulle så gjerne ha delt litt med deg, men jeg har sendt over litt til Lurulf og allerede spist opp resten selv.

Det var utrolig godt - det blir desidert ikke siste gang i desember.

Og DA skal jeg passe på å huske på å invitere deg! Og så får du nyte julebordet neste lørdag!

Skrevet

Fy, faen altså.

Jeg blir så provosert og oppgitt ovaer at det finnes så mange idioter. Og jeg tar sikkert ikke feil når jeg sier at han gjorde det av en helt idiotisk "grunn". (Det finnes jo ingen gode grunner for sånt.)

Skrevet

Fy, faen altså.

Jeg blir så provosert og oppgitt ovaer at det finnes så mange idioter. Og jeg tar sikkert ikke feil når jeg sier at han gjorde det av en helt idiotisk "grunn". (Det finnes jo ingen gode grunner for sånt.)

Jeg ble lynforbannet da jeg hørte det og det aner meg hva som er grunnen.

Skrevet

Det var trist å høre. Det er mange som ikke bruker hodet. Empati er et kodeord.

Mange som aldri har lært det ordet dessverre

Skrevet

Mange som aldri har lært det ordet dessverre

Det tror jeg dessverre at du erfarer oftere enn mange av oss andre. Sympatiklem til dere og god bedring.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...