keinstein Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Nei, jeg kødder ikke. Og han brakk armen og det er krise for en rullestolbruker Kjøre på noen med vilje. *tenker* Merkelig. Drapsforsøk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det tror jeg dessverre at du erfarer oftere enn mange av oss andre. Sympatiklem til dere og god bedring. Mvh Ikke meg det er synd på ) Bortsett fra at jeg mistet pubkompisen min for noen uker ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Kjøre på noen med vilje. *tenker* Merkelig. Drapsforsøk? Det er endel som synes rullestolbrukere bør holde seg inne vet du. Sånne som prøver å gjemme bort sine egne. 0 Siter
Maggi Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Ikke meg det er synd på ) Bortsett fra at jeg mistet pubkompisen min for noen uker ( Jeg tenkte det var kjæresten din, og at du dermed var sterkt involvert som rehabiliterende. ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det er endel som synes rullestolbrukere bør holde seg inne vet du. Sånne som prøver å gjemme bort sine egne. Jeg vet godt at det finnes mange fordommer og ofte sterk motvilje. Men det er langt igjen til å ville kjøre ned noen. Eller kanskje det ikke er så langt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg tenkte det var kjæresten din, og at du dermed var sterkt involvert som rehabiliterende. ;o) Ikke kjæresten nei, bare en kompis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg vet godt at det finnes mange fordommer og ofte sterk motvilje. Men det er langt igjen til å ville kjøre ned noen. Eller kanskje det ikke er så langt? Ser ikke ut at det er så langt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg tror jeg skal fortsette å irritere meg over hvor ufattelig dårlig det programmet til hun DollyDeLux-berte er. Herregud for søppel. At en jente med så bra sangstemme klarer å voldta så mange låter til døde på så kort tid, er ikke til å fatte. De må jo være psykisk ustabile de menneskene som faktisk sitter i salen der og ler av hennes forsøk på å være morsom. Nå ler hun faen meg av seg selv også. Herregud! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg tror jeg skal fortsette å irritere meg over hvor ufattelig dårlig det programmet til hun DollyDeLux-berte er. Herregud for søppel. At en jente med så bra sangstemme klarer å voldta så mange låter til døde på så kort tid, er ikke til å fatte. De må jo være psykisk ustabile de menneskene som faktisk sitter i salen der og ler av hennes forsøk på å være morsom. Nå ler hun faen meg av seg selv også. Herregud! Enig! Det stod på mens jeg pakket inn julegaver, jeg som skulle komme i julesteming ble istedenfor i uggent humør. Eneste bra var hun Hope, hun har jeg sansen for. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Ser ikke ut at det er så langt. Jeg har noen opplevelser sjøl som kan tyde på at veien er kort. Mistenker at det kan være et av naturens motbydelige pek, at det er et instinkt dypt i psyken fra "naturens hånd". Undertrykket i moderne tid. Jeg jobber med en av helseregionene og sitter i et styre i et av handikapforbundene. Det var tema på et kurs. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg sitter her og drikker en nyyydelig Beaujolais, mannen sitter i stuen med en ny bok jeg gav ham, mulig jeg setter meg i sofaen ved siden av ham og leser "et velsignet barn" av Linn Ullmann, har akkurat startet på den og har ikke lest noe av henne før, så det blir spennende om jeg liker den, men so far so good. Og du trenger ikke dukke fordi du drikker rødvin mens unga er hjemme, herregud! He he, det ble jo litt heftig i noen alkoholtråder her, så jeg dukket for sikkerhets skyld ;-) Nå sover begge guttene søtt i samme seng. Men du, opplys en uvitendes meg, hva er Beaujolais, er det noe jeg burde prøve? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg er også giddalaus i kveld (er du fra Bergen?) var ute i går så jeg er litt trett i dag. Har spist god middag/kvelds, nå skal minsten hvert øyeblikk i seng og jeg tenkte jeg skulle se filmen på TVN. Eldstegutten har besøk av en kamerat, men de ville ikke se noe romantisk drit, som han sa, så de ser film på rommet. Etter filmen er det vel natt? Jeg bodde i Bergen til jeg var 10 år gammel, så flyttet vi til Hardanger. Jeg byttet dialekt til haring, men har fremdeles en del bergensord som henger igjen. Og så skarrer jeg på Rèn, og til sambo store fortvilelse snakker nå guttungen sogning med skarre R (vi for i Sogn og Fjordane nå) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Nei og nei. Nå er det for sent - skulle så gjerne ha delt litt med deg, men jeg har sendt over litt til Lurulf og allerede spist opp resten selv. Det var utrolig godt - det blir desidert ikke siste gang i desember. Og DA skal jeg passe på å huske på å invitere deg! Og så får du nyte julebordet neste lørdag! Da var Lurulf den heldige i kveld ) Jeg skal kose meg neste helg ja, er full pakke som starter med lunsj, så avslapping, så middag, avsluttes med hotellovernatting og en god frokost. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg er også giddalaus i kveld (er du fra Bergen?) var ute i går så jeg er litt trett i dag. Har spist god middag/kvelds, nå skal minsten hvert øyeblikk i seng og jeg tenkte jeg skulle se filmen på TVN. Eldstegutten har besøk av en kamerat, men de ville ikke se noe romantisk drit, som han sa, så de ser film på rommet. Etter filmen er det vel natt? Bor i S & Fj skulle det jo stå *trøtt* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg blir også oppgitt. Og forbannet Forbannet har du grunn til og bli! Føler meg maktesløs jeg når jeg leser det du skriver lengre ned i tråden. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg tror jeg skal fortsette å irritere meg over hvor ufattelig dårlig det programmet til hun DollyDeLux-berte er. Herregud for søppel. At en jente med så bra sangstemme klarer å voldta så mange låter til døde på så kort tid, er ikke til å fatte. De må jo være psykisk ustabile de menneskene som faktisk sitter i salen der og ler av hennes forsøk på å være morsom. Nå ler hun faen meg av seg selv også. Herregud! Jeg klarer ikke den dama der jeg 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg er også giddalaus i kveld (er du fra Bergen?) var ute i går så jeg er litt trett i dag. Har spist god middag/kvelds, nå skal minsten hvert øyeblikk i seng og jeg tenkte jeg skulle se filmen på TVN. Eldstegutten har besøk av en kamerat, men de ville ikke se noe romantisk drit, som han sa, så de ser film på rommet. Etter filmen er det vel natt? Jeg er fra Østlandet og sier også giddalaus. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 sakte ned? Du høres mer ut som haren som legger seg ned og sover før mållinjen. :#) Neida. Litt forsiktig tilførsel av av moderate mengder alkohol er en grei måte å roe ned på :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg kommer vel til å sitte her å lese til langt på natt, er vist en del lese stoff her ser jeg *kniser* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg kommer vel til å sitte her å lese til langt på natt, er vist en del lese stoff her ser jeg *kniser* Her er det my eog lese på ja. Ikke glem og ta drikke og spisepause innimellom da, så du holder energien oppe ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.