Gå til innhold

Hvordan skal dere tilbringe lørdagskvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det my eog lese på ja.

Ikke glem og ta drikke og spisepause innimellom da, så du holder energien oppe ;-)

Har hentet meg en kanne med kaffe, tror jeg må ha det vist jeg skal lese igjennom alt dette her!!!

Du får ha en fin kveld :)

Jeg blir nok her en stund til he he

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Velouria

4

• keinstein

4

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg kødder ikke. Og han brakk armen og det er krise for en rullestolbruker

Hva skjedde???

Utrolig dersom noen virkelig mente å kjøre på ham!

Skrevet

Hva skjedde???

Utrolig dersom noen virkelig mente å kjøre på ham!

Det skjedde virkelig. En som var full av f.

Skrevet

Det skjedde virkelig. En som var full av f.

Kjørte på'n med bil?

Anmeldte dere drittsekken? Og hvordan går det med A?

Skrevet

Kjørte på'n med bil?

Anmeldte dere drittsekken? Og hvordan går det med A?

Jeg var ikke der. Det var etter vi hadde vært ute og han var på vei hjem.

Det kunne gått verre med ham da. Men han brakk armen og stolen gikk til helvete så da kan du tenke deg resten. Masse pes framover for han har bare den ene og det er ikke gjort i en håndvending å få en ny. Og kan ikke forflytte seg og alt annet som følger med.

Skrevet

Jeg har kommet hjem nå fra et 70-års-lag! Var igrunnen litt kjedelig i lengden, men det var jo hyggelig å treffe en del i familien, så sånn sett en vellykket kveld :-)

Annonse

Gjest svaksterk
Skrevet

De er egentlig i senga, men de herjer litt på.

Tenkte jeg skulle gi de frist til ni, da får det bli stille.

Poker er moro, vi spilte det litt for gøy før.

He he, pass godt på lommeboka da ;-) Kan fort bli ivrig, iallefall jeg *rødmer*

De sovnet vel rett etter innlegget?

Jeg har spillt bort 100 kroner, vi hadde *brikker* og etter 5 timer var jeg lei ;-) Så jeg gambla bort alt i ett spill. Egentlig dumt da, siden jeg hadde masse liksom, men hadde så lyst på en røyk! :-)))

Det var morsomt da hehe, tre gutter og to jenter. Vi jentene har jo ikke spillt den varianten før, men guttene ble en smule engasjert! Morro var det! :-)

Ha en fin søndag.

Skrevet

De sovnet vel rett etter innlegget?

Jeg har spillt bort 100 kroner, vi hadde *brikker* og etter 5 timer var jeg lei ;-) Så jeg gambla bort alt i ett spill. Egentlig dumt da, siden jeg hadde masse liksom, men hadde så lyst på en røyk! :-)))

Det var morsomt da hehe, tre gutter og to jenter. Vi jentene har jo ikke spillt den varianten før, men guttene ble en smule engasjert! Morro var det! :-)

Ha en fin søndag.

Så bra at du hadde en fin kveld.

Etter en del om og men sovnet de, og sov godt i hele natt.

Nå sitter de under ett pledd og ser film, så overnattingen har vært en suksess :o)

Skrevet

Jeg har kommet hjem nå fra et 70-års-lag! Var igrunnen litt kjedelig i lengden, men det var jo hyggelig å treffe en del i familien, så sånn sett en vellykket kveld :-)

Det er vel ikke akkurat hela i taket i ett 70-års lag nei ;-)

Men er jo greitt og få hilse på slekta innimellom også.

Skrevet

Jeg tror jeg skal fortsette å irritere meg over hvor ufattelig dårlig det programmet til hun DollyDeLux-berte er.

Herregud for søppel. At en jente med så bra sangstemme klarer å voldta så mange låter til døde på så kort tid, er ikke til å fatte.

De må jo være psykisk ustabile de menneskene som faktisk sitter i salen der og ler av hennes forsøk på å være morsom.

Nå ler hun faen meg av seg selv også.

Herregud!

Enig, hun kan så mye mere enn hun viser i disse programmene.

Skrevet

He he, det ble jo litt heftig i noen alkoholtråder her, så jeg dukket for sikkerhets skyld ;-)

Nå sover begge guttene søtt i samme seng.

Men du, opplys en uvitendes meg, hva er Beaujolais, er det noe jeg burde prøve?

Det er rødvin, men det visste du sikkert, veldig fruktig og god. Jeg burde skrevet Beaujolais Nouveau, siden jeg snakker om årets Beaujolais. Den er "fersk" nå og fantastisk nå og frem til jul, etter det blir den dårlig. Den er laget i høst og blir ikke lagret lenge derfor er den så ung og frisk i smaken. Den ble prøvesmakt og sendt ut for en drøy mnd siden.

Du kan lese mer her: http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=2000000&item=12402

Siden jeg ikke har fullstendige vinkunnskaper er det best å overlate det til de som kan det :)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Jeg var ikke der. Det var etter vi hadde vært ute og han var på vei hjem.

Det kunne gått verre med ham da. Men han brakk armen og stolen gikk til helvete så da kan du tenke deg resten. Masse pes framover for han har bare den ene og det er ikke gjort i en håndvending å få en ny. Og kan ikke forflytte seg og alt annet som følger med.

Sender masse lykke-til-tanker til den stakkars mannen. Og ikke fullt så gode tanker til han som kjørte...

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Jeg har noen opplevelser sjøl som kan tyde på at veien er kort.

Mistenker at det kan være et av naturens motbydelige pek, at det er et instinkt dypt i psyken fra "naturens hånd". Undertrykket i moderne tid.

Jeg jobber med en av helseregionene og sitter i et styre i et av handikapforbundene. Det var tema på et kurs.

Men jeg velger nå å tro at folk flest har mer enn bare instinkter om naturlig utvelgelse til å styre sine handlinger. Er forøvrig ingenting naturlig i å drepe noen.

Annonse

Skrevet

Sender masse lykke-til-tanker til den stakkars mannen. Og ikke fullt så gode tanker til han som kjørte...

Takk for det

Skrevet

Men jeg velger nå å tro at folk flest har mer enn bare instinkter om naturlig utvelgelse til å styre sine handlinger. Er forøvrig ingenting naturlig i å drepe noen.

Det skal nok langt mer til ja. Men for ca 60-65 år siden drepte vanlige leger og helsepersonell 250 000 handikappa. Hele tiden etter det forsøker mange å si at det var gale mennesker som gjorde det. Men 13 000 utdannete helsepersonell blir ikke gale samtidig. Forskerners mening ser ut til å være at de var helt "normale" mennesker som lot seg forlede. Hvordan fagpersonell som skal vise omsorg og har skaffet seg utdannelse og jobb for å yte omsorg kan gå med på slikt er en gåte. Noen forsøker også å si at tyskere ikke var normale noen av dem, men de var nok det. Det er uhyggelig og skremmende. Det virker ikke som empati er medfødt.

Tilbake til Norge. Jeg har opplevd det som kan kalles rene fordommer mot de som er annerledes. Folk viker unna og vrir seg motvillig uten noen annen påviselig grunn enn ren motvilje. Umodne utspill fra ellers fornuftige mennesker. Ikke mange, men mange nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...